10 Şubat 2010 Çarşamba

Bol Kar Yagisli Bir Hafta***











Bu haftaya, bol ve yogun bir kar yagisiyla girmistik...Oyle cok kar yagdi ki anlatamam, resimler de yeter mi anlatmaya bilmiyorum...?
Hic bu kadar kar yagisini gercekten gormemistim; abartmiyorum kendimizi buzullarda sandik :) Bir de araba temizleme macerasi vardi ki sormayin, ben de esime yardim etmek istedim cabuk bitsin diye sen misin isteyen kollarim sirtim koptu sanki, agrisi da cabasi.
Tam 1 saat surdu temizleme islemi neyse. Ertesi gun gunes acti diye sevinirken bugun yine yagdi ve okullar tatil oldu. Burada kar yagisini cok ciddiye alip hemen hazirlik yapiyorlar gecen yagacak kar icin ''kar canavari firtinasiyla geliyor demislerdi'' ben gulmustum', cidden soyledikleri gibi oldu...Bugun itibariyle hala devam ediyor! Bahar gelmiyecek sanirim :(

1 yorum:

Adsız dedi ki...

YORUM