29 Mart 2011 Salı

Uçaktan Manzaralar!!!


Uzun bir yolculuk için herşey hazırdı...
Tek zor kısım once sevdıklerınle vedalaşmak(en sevmediğim kısım)ve  senı nelerin beklediğini bilmediğin  bu uzunyolculuga o ılk adımı atmak...
Hava alanında vedayla başladık ve bizi bekleyen zorlu 3 adımın ilk'i geride kalmıştı...
Devamında uçakları kaçımadan Philadelphia'ya varmak ve ertesi sabah eşyaları garajdan yeni eve taşımak...Gerisi kolaydı...

Brüksel ile veda resmi...



Aktarmalı yolculugumuzun ilk adımı irlanda'ya ulaşmaktı...
Yukarıdan manzara superdi,doyasıya bir yesillik gözlerimizi kapladı...



Ve hiç bitmeyen bir gündüz yolculuğumuz başladı...
Çünkü zamanda geriye ve  gündüze gidiyorduk...
Atlantik okyanusunun enfes manzarasıyla 6,5 saatlik Chicago yolculuğumuz bitmek üzereydi bile...



Manzaranın keyfi ise doyumsuz renkler harika...
Tek kelime ile mükemmel bir sanat....


Kara parçaları kalp çizmiş sanki, tüm dünyadaki sevginin varlığını ispatlar gibi....
Yolculuğumuz Chicago'dan Philadelphi'ya aktarmamız ile son buldu...
Otelde dinlendik ve sabah eşyalarımızı U-HAUL (no problem,I can help) sloganı eşlğinde yeni evimize taşıdık!!!
Yerleştik hatta ama bunca yorulmacada ben biraz rahasızlandım,şükürki çabuk geçti şimdi daha iyiyim ve buradayım....

Ve sizler bu postla bakınırken,ben  Barcelona postunu hazırlıyor olacağım...
Görüşmek üzere....



12 yorum:

mine dedi ki...

hayırlı olsun maviler nefis bayılıyorum

Hande Ne Yapıyor? dedi ki...

bayılırım uçaktan manzaralara bunlara daha da bir bayıldım:)
sanırım geçmiş olsun demeliyim:)

Barbygirl_here dedi ki...

Cok guzel fotograflar cekmissin canim.

Coook kolay gelsin size,tasinma dertleri buyuk olur ;) Yeni ev yeni heyecan,bi hevesle yaparsin sen ^_^

Adsız dedi ki...

Süper, demek gittin Yeni Dünya'ya. Hayırlı olsun ^.^

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

mine cnm tesekkurler...bende bayildim cok hos cikmis bu kadar beklemezdim makinamdan...

hande ne yapiyor,gorsel olarak cok hos bir aci oluyor ben de seviyorum...tesekkur ederim cnm...

ferah feza,tesekkurler cnm...
evet heycan heves birde bitsin istegiyle yapiliyor isler...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

nuyuu, cnm evet geldik yeni dunyamiza...tesekkur ederim :)

Berra Bayka dedi ki...

uff müthiş manzaralar cidden bayıldım..dünyayı dolaştın sanırım :) şöyle geçmiş yazılara baktım da gitmedik bir yer kalmamış neredeyse.. ne güzel ya ne şanslınız ..ama merak ettim tabi cvplarsan iş için mi yurtdışındasın yoksa avrupa seyahati falan mı .. çünkü anladıgım kadarıyla sürekli bir yerde kalmıyosun dimi ?

Peritozu dedi ki...

Son fotografa bayildim. Evrenin her yerinde sevginin izine rastlamak icin birazcik daha dikkatli bakmak yeter dedigin gibi.

Guzel bakisli, sevgi dolu arkadasim benim :)

Meyra dedi ki...

off harikasın canım yaa okyanus üstünde bile durmuyosun:))
her kare birbirinden güzel kimbilir o manzaralara bakarken neler düşündün:)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

berranın coplugu,evet bıraz fazla gezdım sanırım....esım'ın ısı nedenıyle boyle oldu gıtmıskende gezdık...6 ay brukselde bulunduk bu surede gezdık..gecen yıl Amerıkadaydık bu sure zarfında da gezdık sımdıde gerı donduk ve yıne bıraz gezcez sanırım :)

perı tozu fotograf, evet gercekten o guzellıgı gormek mutlu olmaya yetıyor...tesekkur ederım ama o senın guzellıgın cnm bnm sende cok basarılısın bu konuda emın ol ..sevgıler...

meyracım,tesekkur ederım gerceten oyle oldu yanı ıyıce koptum kımse durduramıyor...cok guzeldı ve guzel seyler dusundum tabıkı cokca dua ettım gokyuzunde ınsan kendını bır adımda da olsa bıraz daha yakın hıssedıyor tum o guzellıklerın sahıbıne...

Unknown dedi ki...

bayıldım fotograflara :) ve de sevindim herşeyin iyi olduğuna ordaki evini bize fotograflamayı unutma sevgiler canım :)

ZencefilliÇörek dedi ki...

harika bir geri donus olmus. ucak yolculuklarinin en keyifli yonu bu doyumsuz manzaralar oyle degil mi? hosgeldiniz tekrardan :)