4 Şubat 2010 Perşembe

Nar Cicegini Duydunuz mu?




Bu hos kirmizi renkli nar cicegini, taniyanlariniz vardir belki. Ama ben gecen yaz Beypazari'ndaki yaz fesivalin de tanistim. Festival standlarindan birin de sifali otlar satiliyordu. Ben oyle bakinirken rengi dikkatimi cekti ve nelere iyi geldigini ustunde okuyunca hemen aldim. Hatta yanimda getirdim.
Tabi annem'in yanimda goturmem icin verdigi otlarla birlikte getirdim. Ve bugun kendim de hafif kirginlik hissediyorum, hasta olmamak icin suan da bu karisimlari kaynatiyorum. Bir yandan da sizlerle paylasmak icin 'nar cicegi'nin' faydalari'nin yazdigi kagidi buldum, hemen yaziyorum.

- Olen hucreleri yeniler.

- Yuksek tansiyonu olanlara iyi gelir.

- Gripte, oksurukte nefes acici olarak kullanilir.

- Bobrek iltihabina iyi gelir.

- Kireclenmeyi onler.

- Yuksek miktarda C vitamini icerir.

isterseniz sadece limonla da kaynatabilirsiniz.Benim ki sadece bir tercih!

Saglikli Gunlere...

Hiç yorum yok: