24 Şubat 2010 Çarşamba

$$$ Kacamak Bir Mall Gezisi $$$

Eveeet bilin bakalim ben ne yaptim ? Bugun kursa gitmedim ve esimin hic sevmedigi ama beni de kiramadigi bir konuda istekte bulundum... Bu istek tabi ki tum bayanlarin cok sevdigi, Alis veris ! Napiyim evde duramiyorum, buraya gelmeden once calistigim icin suan tikili kalmis gibi hissediyorum ve zaten calisirkende mutlaka sevdigim magazalara bisiler almasamda ole bi ugrardim...Neyse bi kosusturmayla ciktik evden esim sadece kendiyle ilgili alis verislerisleri sevdiginden, benimle dolasmamak sartiyla geldi. O da kitaplarini aldi yanina ve ders calisti. Bende gezdim...Tum erkekler bole sanirim, yani ben seveni pek gormedim hemen SIKILIRLAR. Ruhlarinda yok bir kere :) Tabi o kadar gitmisken eli bos donmek olmazdi, biraz hatira diye biraz da Turkiye'ye donerken goturecegim hediyeler icin , hazirlik yaptim ve istee aldiklarim !!!






Claire's den kirmizi bir canta, ($ 24 dan $5 e dusmus dayanamadim)Kohl's dan 2 parum bir bay bir bayan, pembe ve mavi sepette olanlar ise body losyon and shower jel, bir adet kolye, resimde pek gorunmuyor sanirim ucuk pembe oje (aslinda sevmem oje surmeyi, rengini begendigim icin aldim) devam ediyorum kirmizi ve yesil renkte bilezik ve birde babetcik :) Biraz fazla kacirmisim sanirim yine...



Evet once icerden bir kac pozla, iste Granite run mall...






2. Kat bursi...




En begendigim magzalardan birisi...





Ve tak takistir,cincik boncuk...



Ve Bath & Body Works...


Burayi gezerken cok begendim, bu yuzden biraz bahsetmek istedim...Oncelikle sunu soyleyeyim, iceriyi hep merak ediyordum bir turlu girememistim sonunda muradima erdim! Ilk izlenimlerim, iceriye girince super kokular geliyor. Sade,hafif ,hos ve agir olmayan. Konu olarak vucut bakimiyla alakali bir yer.Dis ve ic konseptler super...Iceride Bady losyonlari, el kremleri, sabunlar, banyo kokulari ve mumlari, dus jelleri vs. Kucuk ama sirin mi sirin bir yer! En cok hosuma giden ise, magaza'nin bir bolumunu bonya seklinde duzenlenmis istediginiz urunu deneyip test edebiliyorsunuz...Cok cici bir fikir degil mi ben begendim dogrusu! Eger sizde bakmak isterseniz bu rengarenk siteyi tiklayabilirsiniz...http://www.bathandbodyworks.com/
Bu arada Turkiye'de bu magzadan var miydi hatirlayamadim?... Benzer yerler var tabi ama, hatirlayaniniz var mi?


Bu arada aldiklarimin resmini koymayi unutmusum :) 2 adet el kremi 1 adet vucut losyonu aldim!!!








Son olarak sizler icin, bir kac Shower sepeti :)









1 yorum:

cecilia dedi ki...

ımmm içim açıldı cnm ne güzel şeyler almışsın çantan, babetin, parfümlerin ve onların içinde olduğu sepetcikler,ojen allamm ne tatlıı :) iyi yapmışsın valla o kadar güzelmişki hem çantanın fiyatı gibi uygunlarsa koy ver gitsin tatlım :)evet benim sevgilide sıkılırr hatta ben çocuk gibi onun elinden tutarken koştururum filan o da koşma die bağırır çocuk gibisin ha der hehe :)