17 Şubat 2010 Çarşamba

This Spring Fashion & Me Fashion***

Kirmizi ve leopar yine moda! Ve Chanel kupeler ise tamamlayicisi...


Renk tonlamalari super olan, mini strec dress :)



Veee make up!!!



Bizim dilimizce bonus sac, bu yil moda...





Pembe ve turuncuyu hic boyle uyumlu dusunmemistim!



Gelelim benim modama, yukardaki bu sirin suslu puslu konsepte bittim...


Bu siralar esim ve ben ''Friends'' izliyoruz...Eski sezonlardan basladik :)



Resimdekilerle uzaktan yakindan bir alakam yok, hatta tanimiyorum da ama, O canta benim cantamin aynisi ve malesef Turkiye'de kaldiii :( ...(kim bunlar bu arada, taniyan var mi?)


Paris Hilton'un fiyonk sacini begendim dogrusu...



Bu ise baska bir fiyonk sac, acik hali ve arkadan gorunusu...


Babet tutkunlugum ve cici pabuclar :) Ne zaman giyinecegiz? Gelsin artik bahar LUTFEN!

Kokis $ik topuklular ! Ben de is-ti-yo-rum....

Hiç yorum yok: