25 Nisan 2011 Pazartesi

*♥* ♫ ♪ ♪ ♫ Traveling Piano ♫ ♪ ♪ ♫ *♥*

*♥*♫ ♪ ♪ ♫ *♥*♫ ♪ ♪ ♫ *♥*



Bu gun(yani size gore dun) esimle birlikte nehir kenarinda yuruyese ciktik...
Baharla birlikte nehir kenari, agaclar, ucan kazlar, kanoya binen gruplar, piknik yapanlar, kosanlar, bisiklete binenlerle doluydu...
Biz de arabayi park edip yurumeye basladik. Yol ustunde, nehir manzarasina karsi park etmis  bir arabanin arkasinda piano calan birisini gorunce dinlemek icin yanastik....(Esim'in muzik kulagi iyidir,icinde piano calmakla ilgili bir istek oldugunu soyler)
Ben  de ne kadar huzur verici bir yer secmis diye dusunurken.....
Bir anda piano calmayi bitirdi  ve  sizde denemek istermisiniz diye sordu...Biz yok falan deyince Esim'in bir kac sorusu ustune kendi yasam hikayesini anlatmaya basladi....

20 yildir zengin insanlarin katildigi partiler de piano calarken, hep ayni sarkilari caldigini ve kendi istedigi seyleri calamadigini dusunup, evini satmis yollara dusmus...Ve 5 yildir Kopegiyle birlikte Amerika'nin bir cok yerini gezip, tanimadigi insanlarla kaliyormus...

Amerikalilar konusmayi cok sevdiklerinden, herkesle daha onceden tanisiyor edasiyla muhabbet kurabiliyorlar ve beceriyorlarda....
Ayrilmadan once bize de denemelisiniz dedi ve  esimle birlikte gectik piano'nun basina...
Bu arada esim,  pianocuya benim esi oldugumu soyledi ve Amerika'lilar da kultur haline gelmis bir baska ozellik ortaya cikti...Adam gozlerimin  cok guzel oldugunu ve icinde cok parlak bir isik oldugu fark etmis, bana iltifatta bulundu...Ben ise o anda ne oldugunu anlamaya calisyordum...Turkiye de olsa kesin tekme tokatlik bir durum olusurdu, ama buradakiler deiletisimde iltifat eksenli  bir aliskanlik oldugu icin tesekkur ettik sadece :)

Sonra bize piano'nun istedigimiz tuslarina 60 sn.boyunca basmamizi ve dinlememizi soyledi...Bu arada da resmimizi cekti...Bizim makinamiz maalesef evde unutuldugu icin, resmimiz yok...Ama mail adresini bize verdi oradan gonderecek...Ayrilirken bir de kasetini hediye etti.
Bizim Turk oldugumuzu ogrenince, facebook da bir cok turk hayrani oldugunu ve TR'ye davet edildigini ama cok uzak oldugu icin surekli erteledigini soyledi...

Ayrica Turkler'in facebook'ta cok aktif olduklarini da bir gozlemi olarak ekledi...
Bizim resimimizi de en kisa zamanda mail atacak ve facebook da yayinlayacak...Bakalim ben de mail gelince sizlerle tekrar paylasirim...
Eger sitesine bakma isterseniz, tiki tik..
Video goruntusu icin, tiki tik

11 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Aaa ne kadar enteresan TR de boyle muhabbet olmaz hakkaten... :)

Did Dans La Mode dedi ki...

Yaa ne güzel bir deneyim olmuş sizin için :) Biz kendimizi millet olarak sıcak kanlı buluruz ama Amerikalılar gerçekten çok çok farklılar bir kere konuşurken mimikleri ve tonlamaları bile harika insan kendini hiç yabancı hissetmiyor :)

Meyra dedi ki...

yaa bu insanlar ne kadar özgür ne kadar sanatsal ruha sahipler hayranım resmen..Bizde ancak Feysbukta orda burda lüzumsuz herşeyde aktif oluruz:((
adamdaki ruha hayrabn kaldım ve senin gözlerine merak sardım canım feysimde yokki bakıyım tahmin edeyim ahh ahh:((

SvGLove dedi ki...

Cok ilginc, cok ta eglenceli! Ne kadar hos bir tesaduf olmus sizin icin, ozellikle esim icin;)
Fotograflarinizi merakla bekliyorum canim;)
Yurtdisindaki iltifat meselesini de cok iyi anliyorum:))

Tibetin annesi dedi ki...

burada olsa gerçekten tekme tokat girişilirdi herhalde :) güzel ve farklı bir deneyim olmuş, okuması bile keyif verdi...

fattosh dedi ki...

cok hos bir ani olmus benim esime ne demislerdi biliyomusun ben biraz uzaktaydim kizinizlami gidiyorsunuz heryere demisler bende niye surati asikki diye dusunuyordum :D travmayi cok zor atlatti.. adam hakli bu arada gozlerin cok guzel ve icinde isiklar var ;)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

kiraz cekirdegi,evet gercekten garıp gelıyor ama onların nıyetlerı kotu olanından degıl hıssedıyorsun yanı...bu arada hos geldın!

dıd dans la made,evet gercekten guzel oldu bızım ıcın,o rahatlıkları ve cabuk ıletısım kurmaları benım de hosuma gıden ozellıklerınden...gulumseme ıse hep var zaten .

meyra,evet gercekten cnm ınsan ozenıyor,maalesef ıyı alıskanlıklarımız cok gerıde kalıyor.. facebook hıc cazıp gelmıyor banada benım de yok!gozlerımde bısı yok cnm ıltıfat o :) gelınce tanısırız o zaman gorursun canlı canlı :)

svglove,bızımde hosumuza gıttı guzel bır anı olcak...foto gelınce paylasırım cnm..

tıbetın annesı, orası kesın esımde aynı fıkırdeydı ama nıyet kotu degıl ondan dolayı rahasız olmadı! tesekkurler...

fattosh, o adamda abartmıs be tamam sen yasını gostermıyorsun,gencsın zaten de esını gormedım ama o kadar da degıldır bence !
cnm tesekkurler bır ısık varmıs ıcın de ama ben goremedım daha :) ıltıfatın her turlusu mutlu edıyor ıste...

Elifinelizi dedi ki...

dünyada ne çeşitli ve renkli hayatlar var :) Enteresan bir tecrübe olmuş hakikaten :) görüntüde ona keza

Barbygirl_here dedi ki...

Piyanoyu oraya koymus olmasi cok ilginc,acik havada,mazaraya karsi,nerede isterse orada caliyor,super bir duygu olsa gerek,sizin icin de guzel bir deneyim olmus canim.

marifet ellerimizde dedi ki...

resimler aldı goturdu benı:)emegıne saglık...blog cok guzel ızlemey aldım...bende beklıyorum ınsallah..sevgıler

fattosh dedi ki...

aaa sen bana abartmissin diyorsun ama bir akrabamin esinin de saclari bembeyaz hnmi da cok genc gorunuyo yaninda kocasindan gelip karisina talip olanlar olmus :)) saka gibi dimi ama gercek bu ..