13 Mart 2010 Cumartesi

~~~~!YagmuR!~~~~




2 gundur oyle cok yagmur yagiyor ki anlatamam...Basladigi zaman hic durmuyor. Zaten burada yagan yagmurlar ole ki, gece yagmur'un cama gelis sesi sanki biri kovayla cama su dokuyormus gibi ve o kadar siddetli ki sesinden 2 gundur U-ya-ni-yo-rum!!!

Ama baska bir gozlem, bu kadar yagmur suyu alt yapi mukemmelliginden olsa gerek, hic yerlerde kalmiyor ve hic bir evi nedense su basmiyor...Turkiye'de olsa kesin seller gotururdu her yeri... Eee ama Bahar'in gelisi sebebiyle katlanilir bole
yagmura ;)





Ve birde evimizin cevresinde bulunan sirin hayvanlari camda gorunce
kostura kostura firladim disari ve hemen cektim resimlerini...(soldan saga sincap ve kazlar)

Diger resim herkesin bildigi yangin muslugu meshur onune park yasagi olan ;) Ve bir diger resim ise, sabah ben kosarken agacin tepesinden gelen 'hello' sesinin sahibi, once guldum sonra ben de slm verdim !
Insanlar her kosul da slm veriyorlar yani, ne kadar pozitifler !!!
Asil bahsetmek istedigim ise, kisin cok yagan karlar sebebiyle, agirligi kaldiramayip kopan agac dallari..Bu insanlar ise onlari budayip o makinaya koyuyorlar ve kocaman dallar toz halini alarak cikiyor!!! Oldukca pratik dimi?

4 yorum:

Mystery dedi ki...

ne içten insanlar ne güzel :)

Adsız dedi ki...

Yağmura bayılıyorumm fakat dediğin gibi TR'de çok yağınca biraz problem teşkil ediyor :) Ankara'da çok yağmıyor maalesef, bana İZmir'i anımsattı bu yazı. Cama vururken damlaları izlemek, hele de bir kahve fincanla. Gerçi bıkmışsındır belki ama yine de keyifli yağmur sesleri diliyorum sana :)

Syhn dedi ki...

hakikaten bizde bol yağmur derelerin taşması evlere sel basması demek maalesef..
yağmuru seviyorum demeye utanıyorum öyle zmnlarda..

canan dedi ki...

şimşek çakmadıktan sonra cama vuran yağmurun sesine bayılırımmm..