21 Nisan 2011 Perşembe

Barcelona Gezisi VOL-3

Kaldığımız yerden geziye devam...
Ben de gezi bitmez, bıtse de yenısı mutlaka eklenır.Gezmek böyle bir tutku işte :P
Bu sıralar maalesef, tembelım daha cok Canon'la ılgılenıyorum!
Ama oyle cok yazı varki, duzenlenmeyı bekleyen:(
En kısa zaman da tum Ispanya yazılarını bıtırmeyı hedeflıyorum.
Simdi resimlere gecelim....

 İlk hedef, Park Güell...
Dik yokuşların ardından, enfes huzur verici bir yere ulaşıyoruz...



 Park Güell’de Gaudi’nin izlerini görmek mümkün. Burası tepe başına kurulmuş, şehri kuş bakışı harika bir noktadan izleyebileceğiniz kocaman bir park. Gaudi’nin uzun yıllar yaşadığı evi şu anda müze haline gelmiş durumda ve bu parkın içinde yer alıyor.


Bu grubu hatırladınız mı?
Bır önceki yazımda başka bir yerdelerdi ...







Bir sonraki durak  Plaj bölgesi oluyor.. Benim en çok sevdiğim yer :)





Arena...

Kraliyet sarayı yolu...

Kraliyet sarayı...


Ve merkezde eski bir çeşme...

Bir sonraki yazım ENDÜLÜS-SEVİLLA olacak....

5 yorum:

Meyra dedi ki...

canım sen bu gurubu takiptesin galiba;) Barselona özellikle Dali ve Gaudi için beni kendine çeken bir kent umarım yazdığım listedeki İspanya turuna tik atabilirim:)

Barbygirl_here dedi ki...

Guzel fotograflara devam :)
Gitmis kadar oluyoruz boylelikle,umarim hepimiz gidebiliriz bi gun ^_^
Yeni yazini da bekliyorum canim ^*^

Yeşim dedi ki...

Fotoğraflar muhteşem :) Bir gün Barcelona'ya gidecek olursam yabancılık çekmeyeceğim kesin ;)

Syhn dedi ki...

ne harika yer ya!
bir gün gider miyim acaba...
umarım!

canonunla sana mutluluklar dilerken, bana işime yarayacağını düşündüğün o linki atmanı rica edeceğim :)

seyhanc@gmail.com

;)

Peritozu dedi ki...

Heheyyt:)Fotograflarla goturdun bizi Ispanyanin sicak sahillerine cilekli arkadasim benim :)

Sene arkadaslarimiz evlenecek Sevilla'da, dugune davetliyiz. Kaydini biran once yayinlada, once senle goreyim oralari ;)