29 Nisan 2011 Cuma

Philly NBA MAÇI

Yazacak bir cok post konusu varken, unutmayayim diye resimlerini yukleyip yinede unuttugum bir gecikmis NBA maci yazisiyla yayindayim!
Sanirim 2 hafta onceydi...Gecen yildan beri aklimizda olan basket macina gitme planimizi hayata gecirdik..Amerika'da olupta, NBA macina gitmemek olmazdi...Esim pek sevmesede benim icin gittik...Benim  NBA macina gitme istegim ise sadece meraktan...
Amerika'lilar bu konularda hic bir masraftan kacmadiklari icin, gorseller ve ortam guzel oluyor...Biz de ortami gorunce cok sevdik zaten...Isiklar, muzikler, seslendirmeler ile seyirci surekli canliydi...Takima moral orani cok yuksek tutulmustu ve izlerken eglendiriyordu...
Hos gelen  insanlar yemek yemeye mi geliyorlar, yoksa basket maci izlemeye mi iste orasi pek belli degildi !!!

 Bu arada mac, Philadelphia'nin unlu takimi ''SIXERS'' ve  Orlando takimi ''ORLANDO MAGIC'' arasinda oldu...Bu mactaki supriz ise, Hideyet Turkoglu'nun da orlando takiminda oynamasiydi.
Gerci, onca bagarmaya ragmen sesimizi duyuramadik ama neyse....


Gecen yil Turkiye-Amerika futbol macina gittigimizde bahsetmistim sanirim...Burasi buyuk bir alan ve Bir cok spor kompleksini cevresinde barindiriyor...Kisaca tum stadlar derli toplu ve bir aradalar...


Her yeri gezen ayaklar bir karelik pozu hakediyorlar...


Mac oncesi hazirliklar...




Izlerken hallerine acidigim ponpon kizlar...Zavallilar'in mac boyunca ayakta durduklarina mi acisam, sacma hareketlerle dikkat cekmeye calisma cabalarina mi acisam karar veremedim .... 


Philly taraftarinin dikkat dagitma cabalari maalesef  ise yaramadi ...Kazanan ORLANDO oldu...
Darisi Philly zaferlerine....

7 yorum:

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne guzel sayende biz de gitmis kadar olduk. Tesekkur ederiz.

fattosh dedi ki...

NBA olucak sanirim:)

Hande dedi ki...

sen gezdikçe bende yeni yeni yerler görüyorum tatlım teşekkürler. Gezmeye ve fotoları yüklemeye devam :))

Ozlem dedi ki...

Basketbol maclarini izlemeyi ben de cok seviyorum. Dedigin gibi ortam harika oluyor.

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

kiraz cekirdegi,rica ederim....

fattosh,tesekkurler cnm degistirdim ama neden oyle yamisim ki?bir de buyuk haflerle yani :)

hande,rica ederim cnm...ben de resim gezi hic bitmez !

ozlem abla,evet siz de gitmistiniz sanirim resimlerini hatirliyorum,gercekten keyifli oluyor mactan cok kus bakisi insanlari gozlemledim en cok...

fattosh dedi ki...

ne alemsin yaa niye yayinladin ki benim yorumu :)) onumuzdeki hafta bi gun gelicem sana hangi gun olsun ?

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

fattosh,aaa blog dnyasinda seffaflik onemli olsun cnm maksat yanlislar duzelsin :)
ne zaman istersen gelebilirsin cnmcim. sen ayarla ayline haber vereyim bende...Plan ayni degil mi kahvalti,ziyaret ve shopping :) Guzell bir saat ve cuzdan istiyorum en coook! Hiim bir de bu aksam cay var mi komsularda haberin var mi mail gelmemis ...

Aklima yeni bir post geldi...Sen gel bize tum yaptiklarimaza mini ir post yazcam adida kucuk blogger bulusmasi nasil? bu arada sana yorum yazdim okudun mu?