11 Nisan 2011 Pazartesi

Bu Köşe Oturma Köşesi...


Haydi köşe kapmacaya....

















14 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

Hepsi birbirinden güzel ama balkon beni bitirdi. Sevgiler canım dostçakal

Meyra dedi ki...

ben köşemi kaptım bile deniz manzaralı balkon benimdir kimseye vermem haberin olsun şekerim:))

mine dedi ki...

manzaralı balkona bittim ben de istiyoruuuum : )

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Mis mis !Ben bu köşelerde okurum ,hayaller kurarım...

BAHAR dedi ki...

neşeli

ceydabural dedi ki...

ne güzel detaylar renkler...

Adsız dedi ki...

hepsi coooook guzel.

Yasemin dedi ki...

Hepsi cok guzel ama deniz manzarali balkona bayildim

neselihaller dedi ki...

bayıldım...ayılamıyorum..sizi takip ediyorum...pembeli köşeden ayrılamıyorum...evimin dekorasyonunu gözden geçiriyorum...öpüyorum

Barbygirl_here dedi ki...

Wow,hepsi birbirinden guzel,bayildim valla, en cok sondakini begendim, bir de cati kati olani ^_^

Peritozu dedi ki...

Ben deniymanyarali kosemi kaptim bile :)

Peritozu dedi ki...

Ben deniymanyarali kosemi kaptim bile :)

#birfotoğrafbiryazı dedi ki...

Her biri ayrı kalabalık gibi gözüme görünse de bi tanesini bile böyle dekore edemem çok güzeller deyip susmayı tercih ediyorum:)

bir güzel çift dedi ki...

son fotoğraf çok cici :)