1 Mart 2010 Pazartesi

Amerika'da Baby Shower



Cuma gunu baby shower'a gittik. Aslinda Turkiye'den az cok tanidik oldugumuz bir davet...Turkiye'de dogum sonrasi, kiz annesi bebek ceyizi hazirlar ve es, dost, tanidik cagirilir. Gelenler de birseyler getirip hediyelerini yaparlar, hem de aileye yardimci olurlar. Amerika'da ise dogum oncesi (doguma 1 ay kala) hamile bayanin, en yakin arkadasi duzenliyor. Evin ici ya da yapilacak olan yer parti tarzinda susleniyor. Ozel davetiyeler hazirlaniyor ve misafirler icin suslu pastalar siparis ediliyor...Cesitli oyunlar oynaniyor ve misafirlere minik hediyeler veriliyor. Siz de arkadaslarinizla birlikte ihtiyac listesi duzenleyip, ''sunu sen al'' bunu ben alayim'' yapiyorsunuz. Boylece herkes ayni seyleri almamis oluyor. Hem de bebek dogmadan ihtiyaclarini alarak, aileye yardimci olmus oluyorsunuz...(Hediyeler arasinda cocuk bezinden, banyo havlusuna kadar akliniza gelebilecek tum ihtiyaclar mevcut) Benim cok hosuma gitti, onceden olmasi da super bir fikir bence. Hele herkesin suslu puslu posetlerde getirdigi, hediyeleri acma sahnesi cok eglenceli!!!






Cok seker di mi gercek valla, Bayiliyorum kiz cocuklarina...
Hediye sepeti...

Cici fikirler..
Bu da baska bir cimcime...

Baby shower davet ve davetiyeleri...

5 yorum:

cecilia dedi ki...

oyy oyy bunları gördükçe insanın bebek yapasıları gelio bisürü bisürü :p hehe ama anlamlı bi organizasyon cnm evet artık tr'de de buna benzer etkinlikler yapılmaya başlandı, bloglarda görüyorum..

Adsız dedi ki...

mor şapkalı bebeğe bayıldım! mercimek gibi:)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Ceciliacim, ben de sana katiliyorum kesinlikle...cok cici bir fikir...tr bu tarz olmasinada sevindim gercekten...

Jasminnycim,o mor sapkali sirine sey, yani bebise bende bittim favorim kendileri...

İrem dedi ki...

gerçekten çok sekerler. Burada da yapılıyor ama bu kadar kapsamlı değil :) Ama çok güzel bir düşünce güle güle kullanın. Hayırlısıyla doğum ne zaman ya da ben yazana kadar oldu mu? :)))

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

iremcim yok ben hamile degilim cnm ...guzel seyler solemissin ama ins. daha var!Bu arada fikirler cok cici degil mi?bende cok begendim...