31 Mart 2010 Çarşamba

Orlando,Florida ve Miami Gezisi (3. bolum Miami)



Hic durmadan,yoruldugunu bile hissetmeye zaman kalmadan bol icelikli siki bir tatil programi oldu ;) Eveet 3. gunki gezi planimiz, miami'ye gitmeden once deniz kenarindan giderekten, plajlarda durmakti...Tabi gps sag olsun kafasina gore goturdu. O yuzden benim cok Merak ettigim ''cacoa beach'' aklimiza gelip, farkettigimizde coktan gecmistik... Kismet tabi!

Sonrasinda ne mi oldu? biz yolu degistirdik ve beach aramaya basladik basarilida olduk. Ilk duragimiz ''west palm beach'' oldu. Ben tabi deniz hastasi olaraktan gorunce havalara uctum.Nasil ozlemisim nasil? Ama sadece ayaklarimi yuzdurmekle yetindim (malum (!) Ve birde deniz in sicakligi superdi tam girmelikti yani...




West Palm Beach.............




West Palm Beach.................

Ve tekrar tabelalardan da anlasilacagi gibi Miami yollarina dustuk...

Veee iste Miami...Simdi soyleyeceklerime belki inanmak istemeyeceksiniz ama gercekler boyle...Hic de bekledigim gibi bir yer cikmadi Miami ;Neden mi?
Cunku bilindik kalabalik bir plaj (ust resimde binalarin gorundugu yer asil ana plaj)...Etraf hic ole ozel bisi yok, sadece gece hayati olan bir yer, yani bence sadece adi var inanin bodrum ,cesme ve antalya coook daha super...Bu benim fikrim yanliz gidip gelen bir cok kisiden''hic de bekledigim gibi degildi'' yorumunu cok duydum bilgilerinize...
Tabi benim icin deniz gormek, iyotu icime cekmek, o hafif ruzgarda kumlarin ufurmesini hissetmek herseye yeter !Yani Miami bahane, Deniz her yerde sahane ;)


Miami............


Miami'ye giris.........


Denizin taaa derinliklerinden gelen garip bir bitki, muhtesem gunes batimi, doyamadigi dalga sesi ve goruntusu, ve hic usenmeden topladigim deniz kabuklari...Deniz (burasi okyanus oluyor ama neyse)seni coooooooook seviyorum! Adimi deniz kizi olarak degistiriyorum ;)




Benim arkamdaki yer tam olarak Miami...Diger resimler ise begendigim bir otel'in bahcesindeki hos semsiye dizaynlari...




Miami ve biz.....


Miami...........
Miami.....
Miami'de aksam........

Miami taxi......
*********************************************************************************
Bugunluk maceramiz sona erdi..Ama eminim yarinkini daha cok begeneceksiniz...Cunku nehir gezisi ve tambir cengel (vahsi orman) turu sizi bekliyorrr...Ve daha bir cok seyyy ;)Amma reklam yaptim hii az meraklanin dimi? Yarin gorusmek uzere bye...

8 yorum:

Pirlanta kutusu dedi ki...

burcucum selam, ben Esra. cok begendim blogunu, gecen gun beni eklemissin o zaman kesfettim. Miami geziniz de cok guzel gecmise benziyor ;)

optum seni
Esra

Unknown dedi ki...

bu yazı dizisi zaten varolan tatil aşkımı hepten perçinledi tebrikler:P

Burcu Çalışkan dedi ki...

peki merak edeilm bakalım :))

AYÇA dedi ki...

Blogunu okumak çok keyifli. Yurt dısı planlarım için çok yardımcı oluyorsun. Söyle ispanya tarafinada bı gitsen olmaz mı :))

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Begendigine ve ziyeretine cok sevindim esracim...Evet gezimiz guzel gecti florida'nin da guzel olmasinin verdigi etkilyle...ben de optm seni ...

O zaman gezdirelim seni de MODA(E)RATOR, aaa bole olmaZ KI? kATIL BIZE ;)

EEE burcucum,biraz meraklanin tabii ;)

Dusuncelerin icin tesekkurler aycacim.Yardimci olabildigime sevindim...bu eylulden sonra avrupa durumlarimiz var belki ispanyada olabilir? olursa sanada supriz olur ;)

Ozlem dedi ki...

hepsini zevkle okudum.Çok beğendim blogunu.Çok güzel fotoğraflar çekmişsin.
Yazılarını takip edeceğim. Sevgilerle.Ozlem

powderPink dedi ki...

Ne güzel valla baktıkca içim acılıyor :)

Übersetzungsagentur dedi ki...

Miami'de "Clearwater-Beach" sahil bölgesi muhakkak görülmeye deger... Tertemiz deniz, ve inanilmaz sahil...