5 Mart 2010 Cuma

BaHaR TeLa$I :)



Bu hafta itibariyle, her sabah kosma karari aldim ve 5 gun boyunca, sabahlari 20 dk. boyunca kostum...Bir de havalarin guzel olmasi icimi civil civil yapti tabi, kus sesleriyle kosmak cok huzur vericiydi...Ozlemisim bahar seni !!!
Neyse kosarken etrafa bakiniyordum, birden yerde acan mor cicekleri gorunce cok mutlu oldum ve tabi bazi agaclar da tomurcuklanivermisler, uykudan yeni uyanma mahmurlugu edasindalar sanki...
Sanirim bu sefer bahar geliyor dedim kendime ;) Ya bir de birbirini kovalayan sincaplara ne demeli? bir foto cektirmiyorlar urkek seyler! !!
Devaminda tam da ben, tempolu tempolu kosarken, bir japon anne ve kucuk kiz ''selam '' verdiler, japon kiz da benim gordugum o mor ciceklerden toplamis..onlari bana vermesin mi? cok sasirdim ''tesekkur ettim'' ben de ona, cebimdeki sekerlerden verdim...
Ve eve gelip bu sirin cicekleri suya koydum.Seker seker duruyorlar suyun icinde :)
Yukaridaki birkac foto, bugun ki goruntulerden...

Hiç yorum yok: