12 Ocak 2010 Salı

LEOPAR ve Ben :)

BU siralar farkinda olmadan ciddi taktigim bi desen oldu kendileri....






Once Turkiyeden yanimda getirdigim annisimin leopar desenli flariyla basladi hersey...








Sonra Amerikaya ilk geldigimzde ilk ciktigimiz (ev) alisverisinde begenerek aldigim bu ayakkabi...ve bu sirayi claire"s den aldigim bu tac ve en son marshalls dan aldigim bu cici canta takip etti...Gercekten bi takinti degildi ama geldim bi baktim ,artmis bu koleksiyon.Bakalim daha neler eklencek....Aslinda birde yatak odasindaki halim var simdi hatirladim gercekten aaa :) bu kadarida fazla DIYORUM simdi kendime...





ISTE var oldugu desenin ne oldugunu unuttugum hali... :)



Demistim dimi ? daha neler eklencek diye...Gorunce dayanamadim hemen aldim, bu kemeri...Resimde de goruldugu uzre 4 kenarda tas var on ve arka gorunusu boyle.Bayildim kisacasi***
XOXO adli bu kemerin orjinal fiyati, $38 ben aldim ,$7 !eee bole olursa bu fiyat kacmaz yani :) dusundum de simdi sirada san ki leopar kupeler var...Turkiye de gorupte almamistim... Aklima onlar geldi...

Hiç yorum yok: