12 Ocak 2010 Salı

Cig Kofte Partisi (^)

Enfes bisey sinnn.....








Gecen cuma buradaki Turk arkadaslar olaraktan toplandik ve bir cig kofte partisi yaptik.Sagolsun bir arkadas urfaliydi pek guzel yapti... Bide urfa hawalari caldi deymeyin keyfimize...Ben tabi bayilirim zaten cig kofteye herkesten cok yedim :) Turkiyede bir Adiyaman cig koftecisi war hergun yerdim bazen ayar kacardi yani, ama super bi lezzet. Simdi orda olsam da yesem.Yakinlarinizda varsa ve eger sewiyosaniz cig kofteyi, hic kacirmayin bir tanede benim icin yiyin...Buradan goz atabilirsiniz. http://www.adiyamancigkoftecisi.com/ afiyet bal seker olsun :)




Servis gorunusu cig koftecigin boyle,bir de en guzel yani etsiz olmasi... Nar eksisi soslu ,Bol yesillikli,isterseniz ekstra acili,lavas arasi, 60 cesit baharatliii... Himmm olsa da yesek!!! Valla cAnIm cekti yazarken :)




Dis profil de bu resim oluyor .Bu resim yoksa taklittir !!!KANMAYIN :) Sakinin !!! Neyse cok konustum sitesine bakabilirsiniz!



Hiç yorum yok: