31 Ocak 2012 Salı

Ozlenen ulke AMERIKA sehirlerinden Philly




Bugunlerde yine ruyalarimdasin Philly....Oyle cok ozledim ki, bir yolunu bulup gelebilsek yine ... Ruyamda her yeri geziyorum, hatta ustune alis veris bile yapiyorum...Oyle gercekci ki uyaninca hala etkisinde kaliyorum....

Birde Bu sarki  beni tamamen Philadelphia'ya goturuyor..Cok ozledim bilmem bir gun kavusurmuyuz.Takipteki tum Philly dostlarima da selamlar....Sizleri de cok ozledim tabiki, kusmeyin sonra bana :)

P.S Philly duy sesimizi ve geri cagir bizi.....

3 yorum:

Hande dedi ki...

Izlediğim bir dizi orda geçiyordu ama adını unuttum. Ben dizilerle geziyorum sen inşallah kavuşursun canım .)

Kiraz Çekirdeği dedi ki...

Ne güzel resimler var bloğunuzda...

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

hande,evet bir cok film var phillde gecen...bende bir kacini izlemistim... bilmem bir gun olur mu ins.diyelim :)

kirazcekirdegi,tesekkur ederim ziyaretiniz ve dusunceleriniz icin...