24 Ocak 2012 Salı

Bizim evden & yaka ve toka tasarim...



Evet bugun bizim evdeyiz....O kadar romantik bir poz var ki ilk sirada, Turkiye'den taaa Paris'i gosteriyor sevgili esim bu pozda.....



Resimdeki yakalik, Annisim'den...Her gittigimde evi biraz karistirip, ''bunu da aliyim'' demekten kendimi alamiyorum.... Ortadaki fiyonk tokayi'da Annis'e tarif ettim ve 10 dk. da yaptik :)
Diger adini bilmedigim, ama resimlerden esinlenip benim birlestirdigim bu sirin sey ise, alti mumluk, ustu recellik, kenari firfir eklemesi ile ortaya cikan bu guzellik...



Mutfaga son zamanda ekledigimiz bu rafi cok seviyorum...Oyle sirinlik katiyor ki mutfaga....
Kavonoz kenarlarinda yine Annis'ten aldiklarimla susledim...
Kus ve kalp tabak ise Amerika hatiralarimdan....


3 yorum:

BAHAR dedi ki...

Dantelli kavanozlara bayıldım ben,

Peritozu dedi ki...

Evinin her yerinde ayrı bir romantizm esintisi var desene Burcu'cum :)

Unknown dedi ki...

wow... Tam benim tarzım hepsi süper keşke bende bulabilsem böyle güzel şeyleri :(