29 Nisan 2010 Perşembe

Goz Makyajlari....


Profesyonelce yapilan goz makyajlarinin yaninda, urunlerin kalitesi de ayri bir oneme sahip...Abartili da olsalar gorunus itibariyle superler peki sizce?



Bu iki goz makyaji cok hosuma gitti...


Gizemli ve cesaretli....




Biraz sade, biraz kokos...



Abartili ama hos...

27 Nisan 2010 Salı

(: Baseball, Yeni Parfum ve Lip Gloss :)

SLM Herkese,

Yine uzun bir gun ve anlatilacak bir cok sey...

Haydi buyrun o zaman; oncelikle baseball...


Baseball (ülkemizde futbolun oynandığı gibi) Amerika'da her yerde - parklarda, sokak aralarında, hapishane bahçelerinde, çayırlarda, bayırlarda, tarlalarda - oynanabilen ve daha önemlisi Ata sporu olan bir oyun. Merak edenler icin tik tik



Gelelim izledigim baseball'un yorumlarina...

Gidip yerinde gordugum ama birakin nasil oynandigini anlamayi, ne zaman basladigini bile anlayamadigim oyun. Bir tezahurat bir bagris cagris olmaz mi ya? Yani o kadar ruhsuz, o kadar tatsiz bir oyundu. oyun tabiati geregi zaten cok yavas ve duragan ilerliyor. Seyirciler desen onlar da sadece arada bir ses soluk cikiyor... Simdi sorarlar insana senin orada ne isin vardi diye? Merak iste...




Mac'a yeni girecek olanlarin, oncesinde yaptiklari vurus hazirligi ...






Heycanli bekleyis... '' Ne oldugunu biri bana anlatsin ''??? dusunceleri ve tabi esim'e surekli sordugum sorular.''Noluyor simdi? '' Her seferinde esim anlatti ama ben anladigimi sanip her duydugumu allak bullak yaptim. Zaten Profesyonel bir sekilde olani, biteni anlamak icin 20 mac seyretmek gerekiyormus....





Mac bitti ve kazananlar ve kaybedenler birbirleriyle tokalastilar. Tam ben ne oluyor diye bakinirken o pozu yakalayamadim:) Ama bu da mac'in bittigi sahnelerden...


Arabaya dogru ilerlerken, hosuma giden goruntulerden birini, zaten az olan pozlarima kiyip hemen cektim ;) Soyle ki, her evin kendine ait bir bahcesi oldugundan, bu bahce-cik-ler cocuklar icin ufak bir park'a, Aileler icin ise piknik sefasina donusuyor...Hep birlikte temiz hava, yesillik ohhh! En guzeli ise, citlerle cevrili olmayan evler'in bahceleri...




Bu gezi devamin da, gittigimiz FRANKLIN MILLS Mall 'u da cok begendim...Iceride bir cok marka ve bir cok secenek, yani ne ararsaniz var . Bir arkadasim bu mall'daki parfumlerde oldukca indirim oldugunu soyleyince, zaten gezmeye olan sevdam merak ile bulustu ve hic dayanamadim...Gercektende bir cok parfum magazasinda indirimler superdi...Hemen ben de bir tane aldim...






Gerçek Adı: José Antonio Domínguez Banderas....Onu Ünlü Yapan Ne? Hollywood'daki ilk filmi olan "The Mambo Kings"teki rolü(1992).

Gelelim parfume, hos,seker hatta super bir koku. Ve kokladiktan sonra arkadan hafif bir 2. koku geliyor .Bence mutlaka denemelisniz ;)Ben cok begendim!!!




Bunlar da yeni Lip Glosslar...Pakette olan, esmer $ekerim'in yani kardesim.Digerleri kendimin...Aslinda esmer $ekerim'e baska seyler de aldim ama, nerelere koyduysam bulamadim ;(

26 Nisan 2010 Pazartesi

----->Maden Suyu ve Faydalari <------




İşte size sivilcere karşı yöntemler. Biraz maden suyunun içine yarım limonu sıktıktan sonra buz kaplarına maden suyunu dökün ve buzlukta donduktan sonra her gün bir tane buzu yüzünüzü silerek eritin.Bu sayede maden suyunun içindeki limon sivilceleri kuruturken maden suyuda gözeneklerinizi kapatacaktır deneyin fark edeceksiniz...

Maden suyunun Avrupa ülkelerinde sofra suyu olarak kullanıldığını bunun nedeninin yemeklerle alınamayan bazı minerallerin maden suyuyla alınabilmesi olduğunu biliyor muydunuz?




İstanbul Üniversitesi (İÜ) Tıp Fakültesi Öğretim Üyesi Uluslararası Tıbbi Hidroloji ve Klimatoloji Derneği Başkanı Prof. Dr. Zeki Karagülle'ye gore,



“Maden suyunun minerallere bağlı etkilerin dışında bazı hastalıklardaki terapotik yararları da söz konusudur. Maden suyu böbreklerde ve idrar yollarındaki taş oluşumunu önler ve iltihabı geriletici etki gösterir. Safra kesesi tembelliğinde yararlıdır.

Pankreas fonksiyonlarını da destekler. Kronik mide mukozası iltihabında veya mide asidi fazlalığında yüksek bikarbonat içeren maden suları faydalıdır. Maden suyu sindirim sisteminde de önemli etkileri olmakla birlikte kabızlığa da iyi gelir.


Maden suyu içildiği sürece cilt pörsük yorgun ve solgun görünmeyecektir. Maden suyu sadece içildiğinde değil sürüldüğünde de cildi canlandırır ve gençleştirir''...



Alinti

25 Nisan 2010 Pazar

Gucci ShoeS

$ik tasarim ve bir kac ilginc gorunusuyle iste GUCCI pabuclari ;)
















Gelinlik ayakkabilari...







23 Nisan 2010 Cuma

C!cek Kiz ve C!cek Sosluk ???

BUGUN BEN.....



Oncelikle bizim evin tam karsisinda acan, bu pembis ciceklerle
kendimi durmdan cektim ;) Kac gundur bakip duruyorum pencereden...Ayni yan komsunun kedisi gibi! Kedicik biliyor tabi goz zevkini...





Bir bakin sunlara, oy oy ne tatli acmislar degil mi? Pembenin bu tonuna bayilirim ben !!
Simdi bu resim de ne alaka diyeceksiniz belki ?Ama renk ve konuya uygunlugu bakimindan dusunursek, yeni aldigim cici sosluk, sekerlik karisimi mutfak aparatini koymaliyim diye dusundum!!!Tek sorun var, umarim Turkiye'ye kirmadan goturebilirim!!!

22 Nisan 2010 Perşembe

~~~C!lekl! Sak!z'dan C!lekl! C!kolata~~~

Bu nefisss cikolatayla kaplanmis cilek resmini, Terminal Market'de cekmis-mis-im...diyorum cunku koymayi unutmusum. Bu leziz '' chocolate covered strawberries '' cok lezettli gorunuyor degil mi?!?!

21 Nisan 2010 Çarşamba

Paris Hilton ve Paris babet.....??????

Paris Hilton'un Chanel cantasi........



Ve cooook begendigim cici Paris babet ...


15 Nisan 2010 Perşembe

Philadelphia Gezisi Ve Suprizler ???


Hafta sonu Washington'dan gelen misafirlerimizle birlikte, Philadelphia gezisi icin yola ciktik...Havanin guzel olmasi da gezimize nese katti . Ilk olarak merkezden baslamak uzere, once arabayi park ettik ve gezi turumuza basladik....

Karsimiza cikan ilk goruntu bizim icin de supriz oldu acikcasi...Bir Hint dugunu, muzik ve oyunlar esliginde, uzun gokdelenlerin altinda olusan bir kalabalik ile kutlaniyordu...Hemen zaman kaybetmeden izlemeye ve fotograf cekmeye basladik ;) Tabi ki ilk dikkat ceken kiyafetleri ve degisik oyun tarzlari oldu. Ve bir de genelde at uzerinde gelin gormeye aliskin oldugumuz sahnenin tam tersi olan, atin uzerinde damat olan sahneydi...


Gercekten eglenceli ve degisik bir dugundu...Degisik adetler, cesitli kiyafetler...Gelin hanimi gozlerimiz aradi ama bir turlu goremedik. Meger otel odasinda bekliyormus. Kiz tarafi ise tam karsida sus pus, hatta mutsuz bir sekilde erkek tarafinin oyunlarini seyrediyordu. Nedenini merak ederken cok gecmeden anlasildi...Hintlilerde tum dugun masraflari ve ev duzme olayi, eger akraba degilse oglana baslik parasi da dahil olmak uzere hersey kiz tarafina aitmis...Nasil sevinsinler, nasil mutlu olsunlar? Bir de ustune kiz veriyorlar....


Bir de insanlar arasinda sinif farki varmis. Zengin zenginle, fakir fakirle evlenebiliyormus. Bu ozellik ise dogustan kazaniliyormus. Eee bizim izledigimiz dugunun sinifi belli olmustur sanirim ;)


Ve bir de, sizler icin cektigim Hindistan dugununu asagiya ekledim, merak ederseniz izleyebilirsiniz...


Philly'de gokdelenler altinda Hindu dugunu (video)


video




Yuvarlak bir halka olusturup, ''erkekler bu kadar oynar mi? '' dedirtecek sekilde oynadilar...




Sonra sira bayanlara geldi ve onlar da oynadilar...Bir de dugune katilan hintliler gibi giyinmis Amerikalilar vardi, hoplayip ziplliyolardi..Herhalde damadin is arkadaslariydi...


Ayrica bizim gibi halktan katilanlari da sayarsak oldukca international bir dugundu diyebiliriz ;)





Fotograf cekerken, fotograf cekildiklerinin farkinda olmayanlar ;)







Yukari resimde gordugunuz karsi taraf kiz tarafi..Resimlere yansidigi uzere sakin ve mutsuzlar :( Ve prens edasiyla at ustunde duran kisi de damat bey ;)




Prens bey halki selamliyor ;) Elinde tuttugu seyi merak ettik, esim de gidip sordu Prens bey'e, o da ''Coconut '' oldugunu soylemis. (yani hindistan cevizi) Gelin'e vercekmis...Kutsal midir nedir artik?



~~VE PHILLY SEHIR TURU~~





2. Adresimiz Philadelphia merkezde bulunan Terminal Market oldu. Burasi Turkiye'den aliskin oldugumuz pazar tarzinda bir yer...Sebze, meyve, et cesitleri ve bir cok seyin satildigi, Ankara'da Hal dedigimiz carsiyi andiran buyuk bir kapali alan...Bu tur yerler Amerika'da pek yok, yani kapali pazar gibi, o yuzden burada bayagi populer bir yer burasi..Cok onceleri tren gari olarak kullanilirmis, sonra pazara cevirmisler..Binbir cesit et, balik, peynir, recel bulabiliyorsunuz. Yine Amish insanlari burada urunlerini satiyor. Ayrica bi ozelligi de pazar gibi olmasi ama ayni zamanda bir mall gibi olmasi...Icinde yemek yemek icin ayri food court alani bile var.






Merkezden manzaralar...Sag resimdeki bina ise Masonic Temple (Mason Tapinagi)...




Sehrin tam merkezindeki tum yollarin kesistigi City Hall ve City Hall'un tepelesinden sehri izleyen William Penn...Eee ilk zamanlar koca Pennsylvania kendisininmis...


Hard Rock Cafe gokdelenlerin golgesinde...



~~PHILADELPHIA MUSEUM OF ART~~





Philadelphia'ya gelince mutlaka gorulmesi gereken yerlerden biri de Museum of Art...Rocky filmlerini izlediyseniz, Rock 1 de Rocky maclara hazirlanirken gaza gelir, kosar kosar, uzun merdiveleri cikar, sonra da "en buyuk benim" falan diye bagirir. Iste o merdivenler bu muzenin merdivenleri...Bu yuzden temsili bir Rock heykeli var ve filmde oldugu gibi herkes muzeye ulasmadan once, merdivenleri Rocky gibi kosarak cikip ellerini aynen filmedeki gibi kaldirip fotograf cekiniyorlar...







Philadelphia Museum of Art'dan goruntuler... Biz gittigimizde Picasso resim sergisi vardi...






Ilginc bir heykel grubu :) Ne anlatmaya calistiklarini pek anlayamadim ama sanirim dram icerikli?







Philadelphia Museum of Art'tan bakinca tam karsi da City Hall gozukuyor...












Ataturk'un Ulustaki heykelini andiran fotograf ...





Ve gorup yakaladigimiz bir dugun toreni, nedimelersiz olmaz olanindan :) Sanirim evlenecek kisiler once buraya, art museum'a gelip bir cok foto cektiriyorlar..Bizde Istanbullular bilir, bazi gelin ve damatlar dugun oncesi veya sonrasinda Camlica tepesine cikar, resim falan cektirirler..bu da onun gibi herhalde..Daha sonra limuzinlerine binip nikah'a gidiyorlar herhalde! Goruldugu gibi aile bireyleri adina kimse yok...Arkadaslar ve yine arkadaslardan olusan bir toren! Bana oldukca yalniz olduklarini hissettiriyor bu manzara. Uzucu aslinda, aile hayatta en degerli seylerden biri degil midir ?




~~~FAIRMOUNT PARK~~~






Burasi da Philadelphia Museum of Art'in asagi kisminda kalan, yine oldukca unlu ve gorulmesi gereken yerlerden biri olan Fairmount Park. Insanlar nehir kenarinda spor yapiyorlar...Ya da kanoya biniyorlar. Bol yesillik ve guzel bir manzara...Ama tabiki asla Istanbul bogazinin yerini tutamaz. Gorseler bizim bogazi, hayran kalirlar sanirim:)





Aslinda bir cok film ve diziye ev sahipligi yapan Philadelphia'nin en cok ekrana yansiyan karelerinden biri yukaridaki resimde olan evler...Ve bu evlerin bir cogu kano kiralama yeri...





Bu bayani da hayran kaldigim icin cektim...Nasil bir spor askidir anlamadim? Ama takdir ettim dogrusu. Gelmis pazar gunu nehir kenarina, spor yapiyor, kucuk cocugu olmasi onu engellemiyor, yine yapiyor sporunu...Aslinda bir tane daha vardi, o da bebek arabasindaki bebegiyle birlikte kosuyordu!!! Helal olsun degil mi?









Ve meshur Philadelphia duvar resimlerindeki Philly baseball takimi......


Bu seferlik gezi maceralarim ve gozlemlerim bu kadarcik. Baska bir gezide tekrar paylasmak dilegiyle....

Cilekli Sakiz



13 Nisan 2010 Salı

Kurs Resimlerim ve Food Festival...!





Amerika'nin Philadelphia sehrinde bir suredir Ingilizce kursuna gidiyorum. Aslinda biliyorum ingilizceyi ama konusamiyorum pek :)



Kursun son haftasinda kutlama amacli FOOD FESTIVAL yaptik. Herkes kendi ulkesinin yoresel yiyeceklerini getirdi. Bilin bakalim ben ne goturdum? Cevabi asagida ;)

Iste kurstan ve festivalden fotograflar:



AISATOU (zenci olan, afrika senegalli) 2,5 ay boyunca en yakin arkadasimdi...Cok iyi bir insandi. Her yeri gezdik, tozduk, yeri geldi kaybolduk ama beraber iyi vakit gecirdik..



Onun yanindaki Fas'li HAAKIMA...yani bizdeki Hakime (gerci bizde var mi hakime bilmiyorum, kafadan atmayayim simdi..:)) Digeri Turk arkadas, yani ben :) Benim yanimdaki Vietnamli abla da HOP LE :) Ole dedigime bakmayin, cok gulduk eglendik...Vietnamlilarin dili cok degisik oldugundan ingilizce konusamiyorlar pek.,dilleri cok zor donuyor ingilizceye..Anlasilamadiklari icin hep yazarak konusuyorduk :)












Bu resim Food Festival'den...

O gun aslinda gelmeyenler vardi...Neyse, tabiki kiyafetleriyle her gun ben buradayim diyen Teacher bugun de pek farkli gorunmuyordu...Evet, yesillenen kisi teacher...Cok renkliydi, her gun farkli bir renk ve ona uygun taki takiyordu...Hic sahip olmadigi bir renk yoktu, hepsini gorduk yani :)















Bunlar da ispanyol aile...Bizim sinifta sadece mor renkli kiyafeti olan MERSEDES vardi..Diger 3'unden 2 si oglu, digeri esi..Festival icin bize kendi ulkelerinden esintiler sunmaya gelmisler...Ailecek cok seviyorlarmis muzigi ve oynamayi. Kendilerini sizler icin kameraya cektim, asagida izleyebilirsiniz..Ben cok sevdim!!!








Herkes festival icin bir cesit yiyecek getirdi..Ben de kisir yaptim:) herkes bayildi kisirima...


Yakalamisken Vietnamli HOP LE ve kizi...







Ve Teacher Mrs. ARNOULD SMITH...Yeniden yesillendi findik dallari diyesim geldi kendisine, diyemedim...


Beyaz ceketli bayan da kurs mudiresi...


Herkes kendi getirdigi lezzetinden mudireye tattirma telasinda!




Ispanyol aile..


Diger zenci ve yanindaki bayan da ispanyol esler :)







Soldaki ablalar Tunus, Fas ve Filistin'den..


Sagdaki de kankam Aisaotu..Yani bizdeki Ayse oluyor..




Teacher, ben ve India'li bayan....











Ve bu iki arkadas ta ispanyol...









Cok kozmopolit bir sinif degil mi?Farkli ulkeler, farkli renkler, farkli yuzler :)







Her ne kadar cabuk da gecmis olsa, benim icin tatli bir ani olarak kalacak..




Ispanyol aile Food festivale muzikleri ve danslari ile renk katti. Merak edenler icin videoya cektim:
(Bana da cok israr ettiler dans et diye, "I don't like to dance in front of strangers" dedim :))

video