13 Nisan 2010 Salı

Kurs Resimlerim ve Food Festival...!





Amerika'nin Philadelphia sehrinde bir suredir Ingilizce kursuna gidiyorum. Aslinda biliyorum ingilizceyi ama konusamiyorum pek :)



Kursun son haftasinda kutlama amacli FOOD FESTIVAL yaptik. Herkes kendi ulkesinin yoresel yiyeceklerini getirdi. Bilin bakalim ben ne goturdum? Cevabi asagida ;)

Iste kurstan ve festivalden fotograflar:



AISATOU (zenci olan, afrika senegalli) 2,5 ay boyunca en yakin arkadasimdi...Cok iyi bir insandi. Her yeri gezdik, tozduk, yeri geldi kaybolduk ama beraber iyi vakit gecirdik..



Onun yanindaki Fas'li HAAKIMA...yani bizdeki Hakime (gerci bizde var mi hakime bilmiyorum, kafadan atmayayim simdi..:)) Digeri Turk arkadas, yani ben :) Benim yanimdaki Vietnamli abla da HOP LE :) Ole dedigime bakmayin, cok gulduk eglendik...Vietnamlilarin dili cok degisik oldugundan ingilizce konusamiyorlar pek.,dilleri cok zor donuyor ingilizceye..Anlasilamadiklari icin hep yazarak konusuyorduk :)












Bu resim Food Festival'den...

O gun aslinda gelmeyenler vardi...Neyse, tabiki kiyafetleriyle her gun ben buradayim diyen Teacher bugun de pek farkli gorunmuyordu...Evet, yesillenen kisi teacher...Cok renkliydi, her gun farkli bir renk ve ona uygun taki takiyordu...Hic sahip olmadigi bir renk yoktu, hepsini gorduk yani :)















Bunlar da ispanyol aile...Bizim sinifta sadece mor renkli kiyafeti olan MERSEDES vardi..Diger 3'unden 2 si oglu, digeri esi..Festival icin bize kendi ulkelerinden esintiler sunmaya gelmisler...Ailecek cok seviyorlarmis muzigi ve oynamayi. Kendilerini sizler icin kameraya cektim, asagida izleyebilirsiniz..Ben cok sevdim!!!








Herkes festival icin bir cesit yiyecek getirdi..Ben de kisir yaptim:) herkes bayildi kisirima...


Yakalamisken Vietnamli HOP LE ve kizi...







Ve Teacher Mrs. ARNOULD SMITH...Yeniden yesillendi findik dallari diyesim geldi kendisine, diyemedim...


Beyaz ceketli bayan da kurs mudiresi...


Herkes kendi getirdigi lezzetinden mudireye tattirma telasinda!




Ispanyol aile..


Diger zenci ve yanindaki bayan da ispanyol esler :)







Soldaki ablalar Tunus, Fas ve Filistin'den..


Sagdaki de kankam Aisaotu..Yani bizdeki Ayse oluyor..




Teacher, ben ve India'li bayan....











Ve bu iki arkadas ta ispanyol...









Cok kozmopolit bir sinif degil mi?Farkli ulkeler, farkli renkler, farkli yuzler :)







Her ne kadar cabuk da gecmis olsa, benim icin tatli bir ani olarak kalacak..




Ispanyol aile Food festivale muzikleri ve danslari ile renk katti. Merak edenler icin videoya cektim:
(Bana da cok israr ettiler dans et diye, "I don't like to dance in front of strangers" dedim :))

6 yorum:

Tespih Taneleri... dedi ki...

Ne guzel dostluklar kurmussun. Bu cok guzel birsey insanin her ulkeden degisik insanlarla bir arada olup iletisim kurabilmesi ve bir seyler paylasmasi gercekten cok guzel.Resimler cok guzel cikmis.Ortami cok guzel anlatiyor.
sevgilerimle

C3Moi dedi ki...

ingilizceyi anlayıpda konuşamama daha kötü bişi de bişi diicem yanlış anlamayın Türk olduğunuzu belli etmişsiniz hemen. gülmekten kırlıyorum ya :)))))
hemen kayıt moduna giriyoruz ya :)))))))

Pirlanta kutusu dedi ki...

Canim okulun bitmis, iyi tatiller sana simdiden. Yaza var mi TR planlari?

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

Tesekkur ederim tesbih tanerleri...


C3Moi eee o kadarda belli edlim yani...


Tesekkurler esracim ;)23 hazirana bilet aldik turkiye icin bakalim...

ozlem dedi ki...

Süper görüntüler bunlar. Canım kısır çekti ya:)herkes bayılarak yemiştir herhalde.Biz de geçen hafta kursta intertional festival yaptık.Herkes kendi ülkesini tanıttı. yakında görüşürüz canım by..

fattosh dedi ki...

bu yazini yeni gordum burcucum dil kursun cok guzelmis benim kursta sadece araplar ve koreliler vardi :( haliyle kursta ingilizceden cok arapca ve korece konusuyolardi ders disinda kendi arkadas cevreleri ile takiliyorlardi :( pek arkadasliklarim olmamisti malesef ..