1 Şubat 2010 Pazartesi

Gecen Haftasonu.....

HAMARATLIGIM TUTARSA....




iste tava pizza hazir ...

Ve, kucuk sirin kekler de hazir...





Bazen boyle canim ne cekiyorsa, kafama gore yapiyorum...Onu ekliyorum, bunu cikariyorum, biseyler cikiyor elbet ortaya ...Bu hafta, tavada kolay pizza ve cikolata soslu kremali cilekli mini kek yaptim.(amma uzun oldu) Neyse yapilisi cok kolay olan bu pizzadan baslayalim ve cay demlenene kadar hazir oldugunu ekleyelim. Ister kahvalti, ister 5 cayi, secim sizin. Ama tercih super...Kacirmayin derim, iste tarifi:

Tavada kolay pizza malzemeler;

-1 yumurta
-2 yemek kasigi sivi yag
-1 fincan yogurt
-yarim paket kabartma tozu
-biraz tuz
-3 fincan un

ic malzemeleri;
-2 domates rendesi
-1 su bardagi kasar
-sucuk
-mantar
-salam
-misir
-zeytin
Yapilisini tahminen herkes bilir sanirim. Sunlari ekleyebilirim; hamur civik oluyor. Kisik ateste ustu kapali pisiriliyor. Tum malzemeler piserken hamurun ustunde oluyor. En son 5 dk'lik surede kasar ekleniyor. Afiyet olsun...

NOT:Diger yaptigim mini keklerin, tarifine gerek yok sanirim,resime bakmaniz yeter her sey hazir zaten :)

2 yorum:

cecilia dedi ki...

ya çok güzel yapmışsınn ne de güzel hazırlamışsınn valla ben bişi yapmaya kalkışınca ortalık batıyor, görüntü süper yani iştah açıcı tariflerini kayda aldım ;)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

bakma ole durduguna ortaligin, once ben de batiriyorum sonra toparliyorum :)