1 Şubat 2010 Pazartesi

Philadelphia Downtown !!!

Philadelphia Downtown'dan Aksam Goruntuleri...




















Dun aksam uzeri, Turk markete gittik. Malum ,herseyi buradaki marketlerden alamiyoruz...Neyse ki cok uzakda sayilmaz, sadece 45 dk ' cik suruyor. Gidip alis verisimizi yaptik, evimize donuyorduk ki , kopru ucretini odemek icin, esim benden arka koltukda bulunan cuzdanini istedi, neyse verdim cuzdani gecis ucretini odedik yola devam ederken...
Bu arada downtown'a yaklasacagimiz icin ben buyuk bir heycanla, cantamdan fotograf makinasini cikartip, her gordugum isikli gokdeleni cekmeye basladim.(tabii bir cogu araba hareket halinde oldugundan ,titrek resimler oldu :) iste bu resimler, Gorduklerim kadar guzel yansimasalarda fotografa, yukardaki karelerin hepsi gercek cekimdir...Bu arada bir de esimin cuzdanini, o fatograf cekme mucadelesinde kaybettim :(
Aksamdan, sabaha kadar olan surede kayboldugunu bilmiyorduk. Sabah esim bulamayip, bana sorunca yok oldugu anlasildi...
O uzuntuyle her yeri aradim ama bulamadim. Sonra esim beni arayip, "bulamadim deyip" 2. kez arabaya baktiginda ise, buldugunu soyleyince acayip rahatladim ve sevindim. Oyle uzulmustum ki ! Neyse ki bulundu...

Hiç yorum yok: