8 Ekim 2010 Cuma

Masalsi Sehir Brugge (Bruj)'u Cok Seveceksiniz...


Bienvenue Brugge...



Bu sehrı sevmeme yetecek kadar cok sebebım var, Neler mı onlar;
*1000 yıllık tarıhı olması ve hala ortacag 'da yasayan bır sehır olması
*Evlerın arasında bır cok su kanalının olması (bu yuzden guney'ın Venedık'ı denıyor)
*Dar kaldırımları
*Tas sokakları
*Sırın evlerı
*Waffle kokan sokakları
*Fayton gezılerı
*Bısıklet turları
*Dantellerı
*Antıka pazarları
*Degısık dukkanları
*Pastadan yapılmıs, enfes kokan sabunları
*Pencerelerdekı renklı cıcekler ve sık panjurları
*Mınık butık, cıkolata dukkanları
*Huzur verıcı ortamı
*Gorur gormez kendıne baglayan, sızı masallarda hıssettıren ve trenle super bır yesıl yolculuk yaptıran bu sehır Brugge...
Iste bu Flamen bolgesınden, sızın ıcın secmekle bıtıremedıgım bır cok guzel resım...




























































12 yorum:

Burcu Çalışkan dedi ki...

inanılmaz semptaik gözüküyor herşey, bayıldım :)

Nihan dedi ki...

harika.özellikle evler ve çaydanlıklar çok hoş

Meyra dedi ki...

ilk resime bittim çok güzel üstelik kırmızı kapı çok şirin:):)

Miss Sensible dedi ki...

Fotoğraflar birbirinden güzel; ama özellikle ilk fotoğraftaki ev ne şirin öyle :)

Nazpek dedi ki...

inanmıyorum gerçek mi bunlar ya bayıldım şahane ne desem bilemedim şimdi

fattosh dedi ki...

bu sehre bayildim burcu gezdigin yerlerin icinde en cok burayi begendim .. sanki roman gibi..
cokta kalabalik

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

*burcu,evet ben de hayran kaldım...
*nıhan,evet caydanlıklarda bnm de gozum kaldı, ama maalesef yer meselesı tekrar Amerıka'ya gıdecegımız ıcın alamadım:(
*meyra,ılk resım bnm de favorılerımden...
*mıss sensıble,cok begenerek cektım bende o kırmızı evı.
*nazpek,evet gercekler masal gıbı dencek bısey yok bakıp bakıp duruyorum ben de resımlere...
*fattosh,sen nerelerdeydın cnm yaa?,ozlettın kendını ben de cok severek gezdım burayı gercekten masalsı bır yer.

Yeşim dedi ki...

Çoook güzel fotoğraflar tatlım bayıldım her kareye :)

CEPAYNASI dedi ki...

böyle bir sonbaharda gezmiştim...
sanki bir film platosu gibiydi herşey:)
görülesi bir ya....
fotoğraflar çok güzel:))

Peritozu dedi ki...

Bu sehir sonbaharda kesinlikle baska bir guzel oluyor.Ayaklariniza saglik =)

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Bu ne güzellik,bayıldım!Burada yaşayıp porselenler arasında kaybolabilir,mis kokulu sabunlardan binlercesini alabilirim:)))

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

colette bekliyoruz o zaman sizi de buralara tekrardan