21 Ekim 2010 Perşembe

Bİr Sabah Uyandığımda.....( i Wish)


Ilık bır ruzgar,dalga sesı,denız kokusu ve yuzume vuran gunesle ıste burada uynmak ....




Mavının ıcınde kaybolmak, sahıl boyu kosmak, kumlara yazılar yazmak, denız kabugu toplamak ve doyasıya yuzmek...




Huzur dolu ruzgar eslıgınde sallanarak, denız'ın rıtmını dınlemek....




Denız'e bakarak  bısıler yemek ...



Gunesın batısını sevgılıyle ızlemek ...



Belkı de bır denız kızı olup, her zaman burada kalmak ....
Ama en cok da havalar sogurken bile, ben hala yaz'da kalmak !STERD!M....

9 yorum:

Unknown dedi ki...

devamlı yaz'da kalmak..
bunu ben de cok isterdim

Meyra dedi ki...

ahh canım yaa oldumu şimdi bu tam alıştım derken soğuk sonbahara hoopppp dön tekrar yaza :((

Aylin TÜRKŞEN AYSEL dedi ki...

- dim üzüntü verici olmuş. Sonbahar güneşi altında kedi gibi mırıldanarak denize karşı keyifle yemek yemek mümkün. Şİmdiyi yaşasak

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

*moda(e)rator,dimi ama?hiiic bitmese...

*Meyra,cnm ben sevmyorum ki sonbahar'i ve kis'i sorun zaten bu o duygu yaptiriyor tum bunlari....

*Aylin,-dim ifadesini suan oyle bir imkanim olmadigi icin yazdim,sonbahari sevseydim ve yaz kadar sicagi hissedebilseydim bu post'u yazmazdim zaten.suan da da mumkun oldugunu biliyorum,ama bu durum kisiden
kisiye degisen bir istek, herkes icin ayni olmasada ben memnunum halimden...
icinde bulundugum zamanida iyi yasadigimi dusunuyorum....

Dudu dedi ki...

Su buz gibi Amsterdam gununde, icimi isitti su yazi :)

Unknown dedi ki...

Kim istemez kii :)

mine dedi ki...

beni benden aldı bu fotolar nefis kaybolmak geldi içimden oralarda : )

lenalondon dedi ki...

huzura geldim resmen..

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

dudu,evet burası da oyle soguk kı, ıster ıstemez boyle manzaralar arıyor ınsan...

zelıha,evet herkes ıster sanırım...

mıne,ben de koybolmak ıstedım hem de uzun sure...

secıllondon,dımı ıster ıstemez?..