17 Mayıs 2010 Pazartesi

iPad iPad iPad is-ti-yo-ruuum......




Asil amacimizin IPOD almak oldugu bir alis veris turunda, karsimiza cikan bu super IPAD'a hayran kaldim...APPLE'IN cikardigi bu yeni teknoloji icadi, Amerikalilar'inda oldukca ilgisini cekiyor.Aslinda ipod'un buyuk versiyonu da diye biliriz...Ama cok kullanisli ve kendini sevdiren bir icat...Hemen resimlerini cektim sizlerle paylasmar icin ...Fiyatina gelince $500 ve $800 arasinda hafizasina gore degisiyor.Turkiye'ye ise temmuz ayinda gelecekmis.Simdiden duyurulur!!!Ayrintilar icin tiktik
Tam elde tutmalik, hafif, sirin mi sirin bayildim dogrusu.. TR'ye kesin donus yapmamiza az bir zaman kala, sadece ''bir tanecik'' alabilirsem super olur :) 



2 yorum:

modafobik dedi ki...

Ben deeeeee! İstiormm =/

CaNsU dedi ki...

en çok ben istiyorumm:(