12 Mayıs 2010 Çarşamba

Amerikalilarin Kitap okuma Aski


vAR MI BOyLe AsK?...Artik  insanlara baktigim zaman yeni dusuncem, "su kitap okumayi bir  BEN beceremiyorum sanirim, insanalar nasil beceripte her durumda okuyabiliyor" dusuncesi???Ustelik ses veya herhangi bir cevre kosulundan etkilenmeden...Cunku her yerde goruyorum bu kitap asiklarini oyle coklar ki. Buyrun hic aliskin olmadigim bir sahne daha...Tamam ben pek fazla sevmem kitap okumayi, hatta cabuk SIKILIRIM ama otobus beklerken, metroda, bir yerde ayakta dikilirken, sirada beklerken, ters ters yolculuk yaparken, yemek yerken, ya da her hangi bir bos dk.olustugunda bu kadar da olmaz dedirtiyorlar ve kendilerine hayran birakiyorlar beni..Cok takdir ediyorum bole etrafini umursamayan, duymayan, dikkati butun, azimli kitap asiklarini. Ne diyim darisi basima :)

 

1 yorum:

Etsy İş Yönetimi dedi ki...

Ben de aynen öyleyim, özellikle de otobüste okumayı çok seviyorum. Hele ayaktaysam tadına doyulmuyor :) ..İstanbul trafiği iş çıkışı başka türlü çekilmiyor çünkü ;)