1 Nisan 2010 Perşembe

Orlando, Florida ve Miami gezisi..Welcome to Jungle (4. ve son bolum)


Son gun gezimize esim'in bir arkadasiyla birlikte yapmak icin bir gun onceden gorustuler ve plan yaptik...Esi ozlem ablayla biz yeni tanistik ve cok sevdim kendisini ;) (konu icerisinde ozlem abladan bahsedecegim icin tanitmak istedim)Once onlarin evlerinde bulustuk ,arabalarina gectik ve daha sonra birlikte ''blue springs'' de kahvalti ile basliyacak gezimiz icin yola ciktik...
Suan koymus oldugum 4 resim ozlem ablalar ín evi ve onun cektigi guzel fotograflar. Evlerinin cevresini cok begendim. Daha oncede bahsettigim gibi orlando'da bir cok kucuk golcukler var. Onlarin evleri de bu gol manzari evlerden. Genellikle evler 1 gol cevresinde duzenleniyormus, ve bir de yuzme havuzlari varmis ,cok cici dimi?

















Evet,simdi ''blue sprins'' fotograflarina basliyoruz...Oncelikle gittigimiz yerde ki nehir cok guzeldi...Tam bir lost filminin cekildigi yeri andiriyordu...ILK goruntusu mavi renkte olan bu nehir daha sonra yesil renge burunuyor...Icerisinde soyu tukenmekte olan ''manatee '' (deniz ayisi) leri gorduk. Devaminda uzun koprude yuruyus ve cok hos manzaralar...Genelde yasadigimiz bir supriz gerceklesti ki sormayin;tamda zamaninda bizim foto makinasinin pili bitti ;(Ama Sagolsun ozlem abala hep cekti bizi, Neyseki cok seviyormus resim cekmeyi ;)
Yuruyus sonrasi,nehir turu icin tekneye yetistik vee timsah, kaplunbaga, degisik kuslarla turumuz basladi... Welcome to JUNGLE!!!!



Kaplunbagalar guneslenmek icin cikmislar(solda 2. resim)



2 adet kaplunbaga degisik bir kus ve bakinca zor fark edilen bir timsah :) Anlatan kisini soyledigine gore ormanin icinde bir cok hayvan yasiyormus, gecen yil ayi bile gormusler...


Sol resimdeki agactan sarkan seyler kozmatikte kullaniliyormus...Cok eglenceliydi, tam bir timsah avi gezisini andiriyordu :)


Bu resimleri hep ozlem abla cekti..Cok guzel yakalamis... Tebrikler ;)





Suyun renginin yesil oldugu anlar...





4 adet guneslenen kaplunbagacik....



Bu resimde goruldugu gibi insanlar yuzuyorlardi cok hos bir manzara hem de baliklarla birlikte...Timsah ve manatee lerin gelmemesi icin engel varmis...





Manzara superdi...


Ucusan saclarimla beni ceken tabiki ozlem abla ;)


Kalp seklini almis agac dallari ve ustundeki sarmasiklar ne hos bir goruntu...



Eger lost dizisini takip edeniz ve bileniz vardsa bence burasi tam oyleydiii...













Bunlarda gezi sonrasi aldigim magnetler...Her gittigim yerden bir tane hatira aliyorum...Sirin ordekcigi ise esim sea world de oynadigi bir oyundan kazandi ;) WE bir de deniz kabuklari topladim biirsuruuu...
Guzel gecen bir gezinin ardindan geriye bolca guzel resim kaldi..Burdan ozlem abla ve esine tesekkurlerimi gonderiyorum cok guzel bir gun gecirdik... Bu arada ozlem ablanin bloguna bakmak isterseniz TIKTIK !!!


4 yorum:

ozlem dedi ki...

Blogunda bana da yer verdiğin için tşk ederim. Çok naziksin.Seni tanıdığıma ben de çok memnun oldum.Bundan sonra inş daha sık görüşeceğiz.sevgilerle.

powderPink dedi ki...

ne güzel ya bayıldım sonmuydu bu fotoğraflar içim açıldı valla :)
magnetlere bayıldım :)

Hande dedi ki...

bizde resimlerin sayesinde sanal bir tur yapmış olduk. çok hoş rsimler :)

Peritozu dedi ki...

Fotograflar pek guzel olmus elinize saglik..Ozellikle timsah fotografi cok carpici...

Sevgiler