7 Aralık 2011 Çarşamba

Etamin x Carpi isi x

Merhabalar herkese,
Her seferinde buyuk bir heycanla oturuyorum blogumun basin,a belki bu sefer yukler diye ama nafile...
Denemedigim yontem ve basvuru kalmadi,maalesef sorun cozulmedi...

Neyse ben simdi sizlerle, bozuk da olsa bir kac cici sey paylasicam.
Ilk iki resim deki carpi isleri benim ilk denemelerim...Diger resimdeki ise, Canim annisim'in gecken yaptigi carpi islerinden sadece ikisi...
Ben de hemen el koydum ve oturma odasini renlerdim :)




8 yorum:

Nilgün Torunoğlu dedi ki...

Ağacına ,Geyiğe ve de çarpı işine bayıldım ! Sorunun giderilmemiş olması çok üzücü ama...

ayca dedi ki...

Fotogrsflarini flickr a yukleyip oradan Html kodu ile bloguna yukleyebilirsin.benim de fotograflarim yok oluyordu blogdan,bu sekilde cozdum.

Demet / Demetoloji dedi ki...

Çarpı işi sabır işi. Tebrik ederim anneni de seni de, çok güzel olmuşlar :)

Hande dedi ki...

bu aralar bende çarpı işine merak sardım, öğretmesi için ablamı bekliyorum :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

colette,tesekkurler begendiklerin bruksel hatirasi...umarim cozulecek.

ayca,cnm tesekkurler bir de oyle deneyim marim olur...

demet,gercekten oyle hele buyuk bir sey yapiyorsan epey beklemek gerekiyor,tesekkurler cnm.

hande,ben cok sevdim ama tavsiyem kucuk birseyle basla, hemen bitsin daha cok motive oluyor insan...

Adsız dedi ki...

aşmışsın güzelim yakında dantelede başlarsın:d FİLİZ

GÖNÜL dedi ki...

çok şık olmuşlar ellerine sağlık

Peritozu dedi ki...

Annenin maharetli ellerine sağlık, hepsi birbirinden güzel :)

Birde nice mutlu senelere benim güzel yürekli arkadaşım, inşallah hep mutluluk hep başarı getirir 2012. Sevgiler