10 Temmuz 2011 Pazar

Karisik keyif ve sirinlikler...




















6 yorum:

mine dedi ki...

denizin mavisinde kaybolasım var şöyle sakin bir yerde kafa dinlemek istiyorum

FerahFeza dedi ki...

Superler hepsi...Bana pazar gununu ve tatili animsattilar.Sanki pazar tatil gunu olur da sakin olur gibi :) Sanirim tatili ve sicagi ozledim ^_^

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

bahçede sinema keyfine bayıldımm.. ahhh öyle bi evim olsaaaaa..

BÜTÜ dedi ki...

ne güzelllll fotoğraflar öyle tam ilham alınası bayıldım o hamakta olmak için neler vermezdim :)
http://butunundunyasi.blogspot.com/

Peri Tozu Fotoğraf dedi ki...

Deniz kenarında ki o beyaz sandalye...

Tatil hayalimin en süslü yanı olur artık o fotoğrafla....

Red Riding Hood dedi ki...

bu bloğa uğramayalı ne çok kaçırmışım Çileklim :(