7 Haziran 2011 Salı

Fikirsel Seyler...(Kendin Denemece)


Cok tembelim bu siralar, hic yazasim yok ve de zamanimda olmadi isin esasi...
Geride  biraktiklarimdan kisaca bahsedersem  benim yeni bir yasimi, nefis Tiramisu denememi, yeni dogan ikiz bebeklerin evimizi neselendirmesini ,bir yeni dogum yapan arkadasimizin bebek ziyaretini ve son olarakta Annisim'in dogum gununu kutladik!

Sirada bekleye dursun bir cok gezi ve cekilmis resimler...
Ustune eklenerek katlanacak bir gezi plani da, yolda gele dursun...
Ohhh mas.
Bu  da gecer elbet!

Nese dolu , sicacik bir hafta olsun :)
_____________________
********
Fikir begenmece yapiyoruz...
Degisik fikirler harmanlaninca,
Bakin neler cikimis ortaya...










9 yorum:

Hande dedi ki...

geçmiş ama genede doğum günün kutlu olsun canım :)

Meyra dedi ki...

hepsi birbirinden orjinal gerçektende nefisler;)
bu arada senin ve anişinin yeni yaşını kutlarım sevgili burçdaşım benim:)

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

oncelikle dogumgunun kutlu olsun tatlimm :) suupper bir yas diliyorum sana..
market sepetinden gazetelik-kitaplik fikrine bayildim, su aralar boyle bir arayis icerisindeyim cunku ;)

Adsız dedi ki...

aaa taslar üzerine cizmeler cok güzel olmus, harika bir fikir, tabii evde kücük cocuk yoksa hehe : )

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

hande, cnm tesekkur ederim...

meyra,tesekkur ederiz cnm...

turta tadinda yasamak,tesekkur ederim cnm umarim oyle olur... begenmene sevindim!

viva,evet ben de en cok onu tuttum,kucuk cocuk varsa da, buyuyunce denenmeli bence :)

Elifinelizi dedi ki...

Fikirler bomba gibi şu taşlara bayıldım üzerine ayakkabı koymak süper fikir. Arada oluyo tembellikler . bol keyifli haftalar

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

elifinelizi,o taslar benimde gozdem oldu ya denicem ya bulcam onlardan...gecici tembelligim gecer umarim. sana da mutlu haftalar dilerim!

Barbygirl_here dedi ki...

Superler, masa ve cerceve olana bittim...

Canim,mim var sana sayfamda ^_^

severim deliyi dedi ki...

bloğun içimi açtı gece gece..we canım şuan deli gibi çilek çekiyor :)