30 Ocak 2011 Pazar

♥ Hobi Odaları ♥

Kendime geldim ve geri geldim :)
Boş durmayı sevmeyen bırı olarak, en cok hoslandıgım el becerılerı ıle fıkırlerı bırlestırmek!
Bunun ıcın  kendımı rahat hıssedıp mutlu oldugum ortamlar eslıgınde yaparsam emınım daha ılham verıcı olur...
Hobı odası olusturmak uzun zamandır aklımda olan bır dusunce...
Ama gezme, tasınma uzerıne kurulu hayatımızda bu fıkırlerı uygulamak pek mumkun olmadı...
 TR'ye  gıttıgımızde ılk fırsatta bu sırın odalardan bırını mutlaka uygulamak ıstıyorum...
Bakalım sızler de begenecek mısınız?

 ♥ ♥ ♥




















Keyifli Pazarlar !

 ♥ ♥



7 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

Wow *_*
Hangini secsem hangini begensem bilemedim ^*^
Hepsinde ayri birsey begendim, en dolu dolu en cok ivir ziviri olan benim odam olurdu sanirim hehe ^_^
Odalardaki renk renk sirin koltuklar harika, kocaman odaya da gerek yok, ufacik bi hobi kosemiz olsun yeter , dimi :)

Unknown dedi ki...

iyi olduğuna sevindim canım hepsine bayıldım :)) ilk karedeki kutular benim olsun istedim hepsini hem de :)) sevgiler

GÜL'ÜMSE dedi ki...

bende bahçeye açılan hobi odasını çok sevdim(gerçi hepsi güzel ama)..
sevgiler..

Hande dedi ki...

beğenmemek ne mümkün :) böyle odalarda saatler geçirebilirim sanım. Yok çok becerikli olduğumdan değil ıvır zıvırları incelemek bile yeter :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ferah feza,evet cnm kucuk bile olsa o mutlulugu verir koltuk olmasi bnm de favorim :)

burcu,cnm tesekkurler...kutularla benim de aram epey iyi her sekil boyut kabulumdur...

gulumse, ben de cok begendim o kareyi...

hande,cnm ewet bencede incelemek bile bu ortamlarda mutlu etmeye yeter...

rebeltakipte dedi ki...

ne kadar organize ve düzenli odalar bunlar

Adsız dedi ki...

wuhuuu !!hepsi çok eğlenceli... o odalarda ne güzel tasarımlar yapılır...
paylaştığın için teşekkürler :)