18 Temmuz 2010 Pazar

* Santa Barbara Gezimiz*


Arizonadan ayrilip tam gaz yola devammm....Uzun bir yolculuktan sonra deniz kenari olan, Santa Barbarada
mola verdiik, hem de gezmis olduk bu kucuk sahil kasabasini..Santalardan birini gezmek gerekiyordu orasida Santa Barbara oldu....Oyle cok Santayla basliyan eyalet var ki.....Neyse ortam yemyesil, hafif sisli dag manzarasinin yaninda bir de deniz eslik ediyor....



Etrafta deniz manzarali butik otel tarzinda bir cok motel bulunuyor....Yasayan halki pek goremesekte, insanlar yine guler yuzlu ve sempatik....




Sanirim okyonus kenari olmasindan dolayi havayi bir turlu sicak yakalayamadik..



Resimdeki kendini Elvis Presley sanan bir hommes.(evsiz)Kostum ve teyipten gelen sarki esliginde, oaradan gecenlere mini bir konser veriyor hatta hayranlariyla resim cektiriyor...


Isin en eglenceli yani deniz ne kadar soguk olursa olsun, burada beach volley oynayarak yazin keyfini cikarmak olsa gerek....



Denize arkanizi verince, hos bir manzara basliyor.... 




Sirin mi sirin sokaklari....



Mini bir tur yapmak isteyenler, 2 kisilik  veya 4 kisilik bu bisikletleri kiralayip, Santa Barbara'yi keyiflerince gezebiliyorlar...




Denizi cok seviyorum, gormek beni dinlendiriyor  ve huzur veriyor...Ama oyle soguktu ki girmek ne kelime ayaklarimi bile zor degdirdim....Kisin mi gittiniz demeyin haziran ortasinda gittik ama burada mevsimler tersden gidiyor....




Etrafin yesilligi Karadenizi andirsa da, Bizim karadenizimiz coook daha guzel demeden gecemiyorum..



Denizin soguk oldugunu hissedince, en iyisi ben uzakdan bakayim dedim :)



Ne severmisiz, ne de guzel oynarmisiz beach volley'i...Herkes oynayinca  bizde bir deneyelim dedik.Boyle oynar gorundugumuze bakmayin, gercekten cok zor ayaklariniz kuma batip cikarken topu yakalamak da imkansizlasiyor...

Bir sonraki yazim Monterey olacak.....



4 yorum:

Yelda Calimli dedi ki...

Aaaa sanırım siz yanlış mevsim seçtiniz Ca'ya gitmek için, Kaliforniya bölgesel olarak değişik iklimlere sahip olsa da genel olarak sonbahar seyahat için daha uygun:( Monterey mi bir daha durak? O zaman daha da sıkı giyinmelisiniz, bol güneşli ve eğlenceli günler diliyorum size ve eşinize....Monterey'e bayılacaksınız.

ZencefilliÇörek dedi ki...

guzel bir tanitim yazisi olmus. biz de bir ara gitmeyi dusunuyoruz..:)

gunesyuksel dedi ki...

aaa.. evlere bak bea.. ne sanslı insanlar var, orda yasıyor adamlar beaaa:))) palmıye agacları filan:))

Evimin dekoratörü Esin dedi ki...

Sokaklar ne kadar sakin ve temiz duruyor. Herkes nerede :)