4 Eylül 2011 Pazar

Amerika Boston Gezimiz

 Biraz gec oldu ama, en son gezimiz Boston, Niegara ve Chicago gezi yazi dizisine basliyorum...
Bir yandan donus icin valiz hazirlayip, bir yandan son alisverisleri yapip, bir yandan da bloga post girmek gercekten kolay olmadi....Eee artik,Amerika'da son 3 gunumuz kaldi!

Simdi cok ayrintiya girmeden gezdigimiz yerleri ve cektigim fotolari paylasip kaciyorum!









Her gezinin klasigi sevimli ayaklar karesi...





Harvard universitesi kampus ici...



Harvard universitesi kampus ici...






 Harvard universitesi'nin oldugu sokak...










Boston sehir merkezi...


 Boston sehir merkezi...


 Boston sehir merkezi...






Bir sonraki yazimda, Niegara Selalerini paylasacagim...
Gorusmek uzere...

6 yorum:

Did Dans La Mode dedi ki...

Ama çok kıskanılası bir blog sahibisin sen :) benim gitmek istediğim yerlere gidiyosun benden çok geziyosun kıskanıyorum haberin olsun :) Neyse ki bizleri de bu güzel görüntülerden mahrum bırakmıyorsun Niagara yazını merakla bekliyorum ben gittiğimde hayran kalmıştım senin gözünden görmek istiyorumm :)

New York'tan dedi ki...

Boston'u severim guzel sehirdir tam ogrenci sehri :)) hayalimiz insallah ogluslardan birini harvarda digerini mit ye gondermek :)

bırtutamkekik dedi ki...

ba-yıl-dımm:))gittiğiniz yerler ayrı güzel ama, resimleyen de muhteşemm bir işçilik çıkarmış:)ellerinize objektifine sağlık...
harika bir sayfanız var:)girdim ama bir türlü çıkamadım:)aldı götürdü beni eski postlarınıza...
takipçisiyim bu güzel sayfanın...
bende beklerim sayfama bir fincan kahve içmeye:)
Antalya,dan sevgiler...

Blogger Bolat dedi ki...

Merhaba, resimler çok güzel iyi ki paylaşımda bulunmuşsunuz:)

Unknown dedi ki...

2007'de başlayan Boston baceram 2009'da son buldu ama içimde öyle güzel bir yere sahip ki hala duygulanırım gördükçe resimlerini... Bir yanım sürekli gitmek ister, keşke komşu şehirler olsaymış İstanbul ve Boston :)

Budapestede gezilecek yerler dedi ki...

Resimler cok hos. Budapeste adeta sakli kalmis paris gibi. Bizde Budapeste estergon mohac Osmanli turu yaptik. Sizler gibi cok hos anlari paylastik. Ozellikle estergon ve mohac hazir Budapesteye gitmisken gorulecek yerler arasinda. Ecdad yadigari yerleri gordukce huzunlenerek birazda geziyorsunuz. Budapeste icin kirmizi biber acisini, saraplarini ve termallerini deneyin derim.