24 Ağustos 2011 Çarşamba

Parfumlerim Olmadan ASLA...

Dun 5.9 luk bir depremle Amerika'nin dogu yakasi sallandi...Amerikalilar icin buyuk bir deprem cunku, onlar boyle bir depremi en son 150 yil once yasamislar...Bende hissettim ve gercekten korktum , panik olup sasirdik burda olmadigini bildigimiz icin,neyseki hasar yok...Yanliz  Amerikalilar cok komikler, New york'ta bazi yerler depremi, terorist saldirisi olarak algilayip panik yapmislar!

Neyse gelelim bana,
Zamana inat vakit gecirme derdindeyim...
Az kaldi cok az, sadece 2 haftacik sonra bugun yollardayiz!
baska  3. bir carsamba yok :)

Ayrilmadan onceAmerika'da alip, kullandigim parfumleri paylasmak istedim..
Adimla musemma (?) kokulara karsi cok hassasim ve burcsal bir ozellik olsa gerek,  kokulardan cabuk SIKILIRIM...
Yillarca ayni pafumu kullanamam ve bunun icinde burada hem minik hemde degisik kokular denedim surekli...
Ve hepsinide ayri bir seviyorum, hepside beni baska baska anilara goturuyor.
Cantamda bir minik kokucuk mutlaka bulunur...
isimleri belki bilindik belki degil, cogu unlulerin kendi adlarina cikardigi kokular.
soldan saga,

1-HILARY DUFF- With love
2-HALLE BERRY -Pure orchid
3-ELIZABETH ARDEN -5th avunue
4-BURBERRY BRIT
5-DANIELLE STEEL
6-FAITH HILL
7-ZARA -Rose


Mis kokulu gunler....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ohh mis gibi kokular buraya kadar geldi. Ben bu parfümlerden hiçbirini denemedim ama 3.denemeyi düşünüyorum.