6 Temmuz 2011 Çarşamba

ispanya-Madrid Gezisi

Gezmeye doymayan biz, Almeria'dan Madrid'e uctuktan sonra, Bruksel'e donus icin arada kalan 4 saati jet hiziyla ve yuruyerek Madrid gezisiyle sonlandirdik....

Palacio de Comunicaciones

Puerta de Alcala...(Ben foto cekerken biri de atladi, boyle poz verdi :))


Biz gezerken  kalabalik bir gurubun eylemi vardi...

Edificio Metropolis

Plaza Puerta del Sol
Bu ağaca dayanmış ayı heykeli, Madrid şehrinin amblemi.

Bu cadde uzerinde alis-veris mekanlari restaurantlar bir cok cesit sunuyor...




Mercado de san miguel
Burasi ise,cesitli meyve -sebze ve degisik atistirmaliklarin satildigi bir pazar...




Pl de LA villa

Cathedral Almudena


Palacio Real
Palacio Real (Royal Palace) 18. yüzyılda Bourbon'ların ( yönetimdeki aile) idare binası



Yukaridaki binanin karsi tarafa dogru olan devami...

Plaza Mayor

Kare bir avlu etrafında düzenlenmiş 136 binadan oluşuyor. 1619 yılında krallığa prestij sağlayacak bi alış-veriş merkezi olarak inşaa edilmiş. Hala çeşitli dükkan ve atölyelerden oluşan oldukça güzel bir ortamı var. Ayrıca bu açık avluda binada yer alan 437 balkondan da seyredilen boğa güreşi gibi geleneksel oyunların yanı sıra kraliyet ailesine ait düğün törenleri yapılmaktaymış. Bugün de çeşitli yerel festivallerde bu alan kullanıliyor. Alanın ortasında Kral III. Philip'in at üzerinde heykeli yeraliyor.






Sokak aralari oldukca renkli...

 







Avrupa turun'da gezerken bu paltoyu giyenlerden oyle cok gordum ki, cekmeden edemedim...

 



 yakinimda rahibe teyzeyi gorunce pozladim hemen... O bebek arabasinin sekline ise  bayildim...

Resim cekinmek isteyenler icin bir cok karekter mevcut...
Geppetto'yu da unutmamislar, bir de kucuk dukkancik var Madrid sokaklarinda...


Burasida bir semsiyeci dukkani... Oyle cesitler varki bayildim bakarken...

Ve eve donus vakti...Madrid bizim planimizda yoktu ancak kisa surede gezilecek keyifli bir sehir...
Gezmesi kolay her yer bir biriyle ayni hatta...

Avrupa turunu burada noktalarken, arada yaptigimiz ,New York ve Washington gezilerini sonraya birakip, en son gezimiz olan Boston resimleriyle bir dahaki  yazida gorusmek uzere....

3 yorum:

Barbygirl_here dedi ki...

Sayende gezmis kadar oluyoruz,ne guzel canim ya...O paltoyu cok begendim ben,supermis.semsiyeler de oyle,aldin mi???? Neler aldin mesela? Ben olsam magnet toplardim heralde :)

Optum ^*^

Blush dedi ki...

Fotoğraflar harika :)
İspanya gitmeyi ok istediğim ülkelerdendir .

Adsız dedi ki...

ne kadar şanslısın gezebiliyorsun,kızkanıyorum sizi :)