19 Mayıs 2011 Perşembe

(Organik Yolculuk) and SUSHI


Hersey gecen  yila gore, daha saglikli beslenme fikri ile basladi....
Marketi kesfetmemize Moby sebep oldu...
Daha once organik bir market oldugunu duymustuk ama, gitmek bu yila nasipmis...
Evet saglikli bir alis veris dunyasinda kayboluyoruz simdi...


Resimde gordugunuz hersey organik..Fiyatlar normale gore biraz pahali ama gercek lezzeti aldiginizda her kurusuna deger diyorsunuz....


Yumurtalarin ustunde en cok omega 3 yazisi goze carpiyor baska vitaminlerde var tabi...Lahana sarmasina bayilirim. Annem benim cok guzel yaptigimi soyler babam ben yapinca doyasiya yer..Gercekten pek lezizdi....


ALDI market bir fransiz kurulusu...Belcika'da alis veris yapiyorduk..Bizdeki BIM tarzi bir yer fiyat bakimindan..Amerika'da gorunce sasirdim hemen girdik tabi bos cikmadik...Aldiklarimizi poset yerine kutulara koyduk..Isterseniz para verip poset alabilirsiniz ama Avrupa'da  nerdeyse, her magazada oldugu gibi ALDI'de burada gelenegini devam ettiriyor...


Ve sofra hazir...O  gune ozel bir de SUSHI denemesi yaptik ki sormayin...
!!!Bir arkadas yedigini ve o kadarda kotu olmadigini soyleyince, deneyelim dedik ki nasi bisi o fena bir yosun kokusu geliyorki cig balik yemege raziyim yani....Zaten icindeki balik ufacik yok gibi,pirinc lapasida neyse ama yosun mahvetti bizi...Bir tane bile yiyemedim cunku agizimda buyudu resmen...Esim yedi 1 tanecik ama arkasi gelmedi tabi!
Dusundum cope gitmesin diye Japon komsulara yada bilmiyorum Cinli belkide onlara verelim diye ama onlarda anlamazlar komsuluktan dedik ve hooop cope maalesef :(


Neyseki salata ve diger yemekler ile karnimizi doyurduk...Bu da boyle bir yazi olsun...
Turkiyemdeki leziz enfes cesitli sofralari ozledim...Burada tatlar tutmuyor...
Benim yerimede yiyin olur mu?

4 yorum:

Adsız dedi ki...

organik ürünler çok leziz görünüyor çilekk, umarım en kısa zamanda Türk mutfağından bi ziyafet çekebilirsin ;)

Driftwood art dedi ki...

Çok şık bir masa olmuş...Organik ürünlerin lezzeti gerçekten bambaşka...Mutlu kalın. Blogunuza zaman zaman bakıyorum ancak yorum yazmak kısmet olmamıştı.Çok güzel bir blog.

Barbygirl_here dedi ki...

Burada da, organik yaziyor kimi urunde, tabi onlar daha pahali fakat;tatsizlar! Sahte bi organik burdakiler.Mevsim meyvesi dersin tat lezzet yok.Cok kotu yahu...Hersey hormonlu.Mesela cilek yiyesim var ama hormondan kocaman olmuslar,alasim gelmiyor.
Turk marketleri bu konuda en guzel yardimcimiz oluyor ama bizim yasadigimiz yerde ve yakininda yok.
Neyse, sushi bende sevmem, denemis olmussunuz sizde, sofra super olmus, taze sebze meyve gormek de oyle...

Optum canim ^*^

Berceste dedi ki...

Aldi'yi Alman bilirim ben. Hatta Turkce'deki almak fiilinden bu ismin konuldugu ve Turk ortakli bir kurulus oldugu iddiasi vardi birara ben UK'de iken. Almanya'da yasayanlara sormak lazim. Ben en cok bahce icin cicek alirdim oradan :) Wholefoods ile ilgili de bazi elestriler var, iyice arastirmanizi oneririm. Cok guvenmeyin derler...