3 Mart 2011 Perşembe

Sıcacık Bir Geziye ISPANYA'ya Gidiyoruz!



Avrupa gezilerimizin son bölümünü sıcacık bir ülkeyle şimdilik sona erdiriyoruz...
10 günlük tatilimiz için, Barcelona, Endülüs (Sevilla,Cordoba,Granada) Almeria olarak planladık!
İnce kıyafetler, deniz ve güneş içimi çok önceden kıpır kıpır heycanla doldurmustu...
Şimdi hazırız...
Dönüşte tüm resimleri paylaşmak için fazla zamanım olmayabilir, çünkü büyük yolculuga (Amerıka) ve toparlanmaya 8 günümüz kalmış olacak...
Yinede en kısa zamanda, sıcacık içinizi ısıtacak boool resimlerle herkesi burada gormek ve engelsiz sekilde bloglaramiza ulasabilmek umidiyle...

Sevgiyle kalin!

9 yorum:

Nes-Kayfee / Nesli dedi ki...

iyi yolculuklar, iyi eğlenceler arkadaşım herşey gönlünce olsun döndüünde hepimiz burada olucaz ve resimlerine bakıcaz inşallah sevgiler, dostçakal canım

Meyra dedi ki...

ah seni gezgin ahh..çıkar bakalım özgürlüğün tadını gezmenin keyfini;) şimdiden kolay gelsin ve iyi tatiller canım..umarım döndüğünde herşey düzelmiş olur..

GÜL'ÜMSE dedi ki...

İyitatiller çilekli kız,Barselona çok güzel bir şehir,kızım master için bir sene kalmıştı bende sık sık gittim.Bol bol resim çek..öptüm..

Turta Tadında Yaşamak dedi ki...

Harika :) Gitmeyi çok istediğim bir yer Barcelona.. Detay fotoğraflarınızı, önerilerinizi ve izlenimlerinizi sabırsızlıkla bekliyorum :)iyi tatiller, cok cok cok eğlenirsiniz umarım :)

ayca dedi ki...

Ben İspanya da Madrid ve Barcelona ya gittim... Hatta Madrid de evlendim :) Sen yazdıkça içim gidiyor!!! Çok çok iyi bir tatil osun dilerim :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

nesli,teseekur ederim cnm,bende dondugumde tum engellerin kalmis olma umudundayim...

meyracim,simdilik avrupa'da sonlandiriyoruz bakalim bir daha nereye?tesekkur ederim cnm ben duzelecegine inaniyorum ...

gulumse,tesekkur ederim bende buyuk bir merakla gidiyorum...

turta tadinda yasamak,tesekkur ederim,ilk firsatta paylasmak uzere...

ayca, ne guzel bir yerde olmus dugununuz!tesekkur ederim...

Barbygirl_here dedi ki...

Gule gule gidin canim iyi yolculuklar,darisi bizlerin basina :)
Bol bol fotograf bekleriz ama :)

Peritozu dedi ki...

Bahar geldiiii :) Masmavi bir gune uyandim bu sabah...Varmi aydinlik gibisi :))
Gunesin tadini cikarin sizde oralarda :)

Unknown dedi ki...

ıyı yolculuklar tatlım özleyeceğim seni hadi bakalım eylen,ye iç tapasları götür midene :)) gez dolaş güzelliklerden bizi mahrum etme ama :) sevgiler tatlım :)