13 Kasım 2010 Cumartesi

Julıe & Julıa



Tür: Aile, Biyografi, Dram, Komedi, Romantik
Yapım: 2009-ABD
Süre: 2 saat 3 dk
Yönetmen: Nora Ephron
Senaryo: Nora Ephron
Senaryo (Kitap): Julie Powell
Yapımcı: Nora Ephron, Amy Robinson, Eric Steel, Laurence Mark
Oyuncular: Meryl Streep, Amy Adams, Stanley Tucci, Chris Messina, Linda Emond, Helen Carey, Mary Lynn Rajskub, Jane Lynch, Joan Juliet Buck, Joan Juliet Buck, Crystal Noelle, George Bartenieff, Vanessa Ferlito, Casey Wilson, Jillian Bach, Andrew Garman
Filmin Konusu:
İki gerçek hikayeden yola çıkan film, farklı zaman dilimlerinde yaşayan ve kendi zaman dilimlerinde benzer mücadeler vermiş olan iki kadının hikayesini merkez alıyor. Zaman ve mekan olarak ayrı olsalarda hayatları iç içe geçen bu iki kadın, bizlere tutku ve cesaretle herşeyin başarılabileceğini gösteriyor.
Başrollerinde sinemanın yaşayan efsanelerinden Meryl Streep ve başarılı oyuncu Amy Adams’ın yer aldığı filmde komedi, dram, romantizm gibi farklı türler bir arada kullanılmış…

Bence kesın ızlenmelı super bır fılm...Ozellıkle mutfak ve yemek yapma askı varsa, kesın kacırmayın derım.Hos benım aram mutfakla pek  ıyı degıl ama, ben bıle ozendım hatta aska geldım yanı...
Paris gezisi ustune cok guzel oldu...

7 yorum:

mine dedi ki...

ilk fon çıkıyor bir süreliğine nefis bir fotoğraf bayıldım
JUlia and Julia ya öyleydi yaratıcılığı olan herşeyi seviyorum

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

mıne cnm bence de superdı tekrar ızleyebılırım...

Syhn dedi ki...

bayılarak izlediğim bir film özellikle bloggerlara şiddetle tavsiye edilir :)

Meyra dedi ki...

canım ben bu filmi bi türlü izleyemedim:((hatırlattığın iyi oldu
Bu arada seni mimledim bakarsan sevinirim:))
iyi bayramlar

Duygu Fedakar dedi ki...

bu film harika bizim gibi blogger olanlar içinde cesaret verici

yasemen k. dedi ki...

gerçekten çok güzel bir film.. güzel tavsiyee ;)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

syhn,evet ben de cok begendım...

meyra,bence de kacırma...bu arada mım ıcın tesekkurler ılk fırsatta cevaplıyacagım,sana da ıyı bayramlar.
simon,bence de cnm kesın ızlenmelı...

yasemen k.ben de aynı fıkırdeyım tesekkurler...