19 Haziran 2010 Cumartesi

Happy Father's Day...& California

Canim babacigim Babalar Gunun Kutlu Olsun! Etlik kralicenden Kucak dolusu sevgiler  :)

Ayrica tum babalarin da, bu ozel gununu kutluyorum...

P.S.California gezimiz devam ediyor, suanda San Franciscodayiz...Yorgunluktan pc basina oturamiyorum, bir kac post yazarim belki diye dusunurken sizlere bile yorum yazamadim ;( 4 gun sonra Tr'ye donecegiz ins. cok super resimler cektim ve size super postlar hazirlayacagim ...bekleyin beni geliyorum...

P.S.*Bu arada elf urunleri cekilisi 30 hazirana kadar devam ediyor...
Katilmak isteyenler buraya tiktik lutfen.

2 yorum:

C3Moi dedi ki...

o kadar uykum var ki seninde kutlu olsn diicektim :(

***tasanart*** dedi ki...

Geldiğinizde bende sizi bloğuma bekliyorum.Sizi izlemeye aldım ve yeni takı serimi görmenizi isterim.