20 Mayıs 2010 Perşembe

Iyi ki dogdun, Ablasi'nin esmer $ekeri!!!




Biliyorum esmer sekerim bu guzel gununde ablan yaninda olamadi...Ama seni cok sevdigini ve hep aklinda oldugunu unutmamani istiyor...Oyle cok ozledim ki seni, gelince hasret giderecegiz ins. Uzakta olunca kiymeti anlasiliyormus en yakinindayken kiymetini bilmediklerinin.Hayatta her zaman hersey gonlunce olsun, hep mutlu ol ve hep iyi insanlarla karsilas...Tum isteklerin gercek olsun, saglik ,mutluluk, huzur pesini birkmasin.
Dogum gunun kutlu olsun.18'lik esmer sekerim.Seni seviyorum. Hediyelerine 1 ay sonra kavusacaksin, gelirken getirebilecegim ancak optum seni seker yanaklarindan.Birde hani  sana her zaman abilik yaptigimi dusunursun ya aslinda Seni koruma cabasindayim ben.Kucuk cadi bunuda unutma!
Sevgiler Ablan

2 yorum:

New York'tan dedi ki...

Agzım sulanıyor senın blogun ısmınden yorumundan :)
Mehteran pazar gunu turk gunu yuruyusune gelıyor pazar gunu yapın gezınızı hem turk gunu nede katılmıs olursunuz yarın camıde programları :)
Happy happy bırthday kardesıne :)

♥ Ç!lekl! ♥ dedi ki...

ok. bu sefer yarim birakmayalim 3. kez new york gezisini...2gun yapalim bari :)