12 Ocak 2010 Salı

GuNaYdiN PembiS CicegiM **MENEKSE**




Sirin cicegimi bu sefer soldurmayacagim. (!!!)

Daha onceki tecrubelerime bakarak pek parlak gorunmese de, umarim bu sefer olur. Kisaca bahsedeyim...Gecen yil kreste bir ogrencim ogretmenler gunu hediyesi icin bir Sarisin menekse getirmisti. Garibim cicek 10 gunde sarardi, soldu, dokuldu, bir tuhaf oldu, yani kisaca ben bakmayi beceremedim. Yine kayinvalidem bana bir mor menekse hediye etmisti, o da solmaya basladi. Ben de onu hemen annis doktora goturdum, boylece garibim kurtulmus oldu. Su an annemin gozetiminde saglikli bir hayat yasiyor.

Anneannemin cicekleri cok guzel ve bakimlidir mesela...Anneannem onlarla bebekle ilgilenir gibi ilgilenir, onlarla konusur, hatirlarini sorar...Anneannemden tuyo almaliyim belki de...

Ben mi bakamiyorum, yoksa onlarla konusamiyor muyum bilmiyorum?...Sevemediler beni gitti. Ama bu sefer kararliyim, becericem...


*************************************************************************************

Hiç yorum yok: